Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 déc. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
My colleague said there were too many mosquito in the bathroom that he couldn't sleep well at night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par Bea , Gestion de l’hôtel
Dear ZEN Guest, Thanks a lot for taking the time to review your stay. We're sorry to hear that you went through some unpleasant experience during your stay with us. Rest assured that we always spray the rooms with mosquito repellent upon preparing the room, should you need more please do not hesitate to ask our staff. Best regards, Bea
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2019 sur Expedia
Don’t be fooled by the pictures, looks are deceiving. Room was a total wreck, it was full of crawly animals, there was no air ventilation, grey wall was turning white. Everything i said is just an understatement of what i felt when entering the room. Toilet was a mess, brown water & toilet lid was broken and left on the floor. I’m so sad to experience it the way i did. I had to rebook another hotel immediately. Stayed only for 10 minutes and it was gawd awful. You definitely can do better than this
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2019 par Review Management Associate-Bea, Gestion de l’hôtel
Dear Nadia, Thank you very much for taking the time to review your stay. I completely understand your frustration and I’m deeply sorry for the unpleasant experience you had. We can assure you that we are already working on uploading more pictures on our page to make sure our future guests are aware of the room's condition. Thank you for understanding Nadia. Best regards, Bea
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Pontianak

Publié le 6 juin 2019 sur Expedia
Good location and cheap price. It takes 5 minutes walk to Spring Mall.
1 sur 5
par un voyageur

Terrible service... Charge me again

Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
I already ask for cancellation.. How u charge me again... Terrible service..
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2019 sur Expedia
You get what you pay for. Stay-able place. Above average. Just ask from front desk what you need. Great location to go any place. Good food around. Remember to explore.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia