Note fondée sur 982 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2021 sur Hotels
Tres agréable et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2021 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We look forward to serving you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2018 sur Expedia
Excellent rapport qualité / prix. Tout était très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2018 par VS, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Ramada by Wyndham Saskatoon. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Ramada, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par eric de Quebec

Bonne nuit

Publié le 22 mai 2016 sur Hotels
J'y est passer une nuit La propreté, le bon service et la cordialité étaient au rendez-vous .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2016 par Joan, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner. With Much Appreciation, Matthew Langill Guest Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you Melanie for rating your stay. We hope that we can provide the same great experience on your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
I wish i had researched better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you Samantha for your review. We are saddened to hear that we were unable to provide you with a better experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Toilet ran all night, chair in room was filthy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Services Manager - Matthew Langill, Gestion de l’hôtel
Thank you Brittany for taking the time to review your stay. I apologize for the condition of the chair and toilet. Maintenance was informed of your comments and have fixed the item in the room.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Hotel was nice. The area and transients outside and in the lobby were not.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Guest Services Manager - Matthew Langill, Gestion de l’hôtel
Thank you Derek for your review. I am pleased to hear that you enjoyed the hotel. But I am saddened to hear that you had concerns with transients in and around the facility. We have been taking initiatives to improve the safety and comfort of our guests, which also includes addressing non-guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you Murray for rating your stay. We look forward to your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We are sorry that we could not provide you with a better stay. We hope that on your next visit you will give us another chance to provide you with a better experience.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you Dorthy for your rating. We hope that we can provide you with a better experience on your next vist.