Note fondée sur 179 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
2,3 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Decent for a low-budget hotel

Publié le 3 déc. 2021 sur Hotels
The staffers are friendly. The room was clean and the pillow on the bed is very comfortable. However, the wi-fi network was slow, so much so that a query on Google Maps was taxing. Moreover, sorting our waste was not easy, as there was no recycling bin in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2022 par Bill, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2021 sur Expedia
Il y’avait des coquerelles dans la chambre 220
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Key card never worked
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Do not stay or book!!!!!!

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
My wife and I left within minutes of checking in. The room was dirty, walls looked as if stabbed by knives and holes in the wall, covered by wall paper stapled to the gyprock. The only good thing I can say is the front desk attendant was awesome!!! He was very friendly and polite.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
The bathroom was left dirty with toilet used and not flushed(someone else's fresh poop). The carpet was so dirty that the bottom of my feet was black. The area around the premises was very scehtchy. (Homeless, vagrants)
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
This hotel is absolutely disgusting. Upon seeing the state of the room, I requested my money back. They refused, and I lost out. I could not make my kids stay in this room.