Note fondée sur 786 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Un havre de paix

Publié le 9 janv. 2020 sur Hotels
Endroit exceptionnel, un havre de paix à faire absolument !
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Le Must a Bodega Bay

Publié le 8 juill. 2018 sur Hotels
Très bel Hôtel Calme Parking Bonne literie Cheminée pour la fraîcheur
5 sur 5
par J.Kobe de Kobe, Japan

Great Peninsula retreat.

Publié le 5 déc. 2013 sur Hotels
Overall very strong option for anyone looking for an off-the-beaten-path stay by the Bay.
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 4 mai 2013 sur Hotels
Site exceptionnel à condition d'avoir une voiture, parfait pour profiter de SF, de la baie sauvage ainsi que la cote pacifique plus au nord . Etablissemt irréprochable, jolie suite agréable, personnel agréable... Parfait!
4 sur 5
Recommandé
pour Autre
par un voyageur de Paris, France

Cavallo Resort, un Fort Baker à bien garder

Publié le 5 août 2010 sur Expedia
Un secret à bien garder et à transmettre aux amis qui aiment le parfum des eucalyptus, la brume au dessus du Golen Gate, le charme subtil de Sausalito et le Loup de mers de Jack London....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
I liked the property- beautiful grounds. Nice bar and breakfast was excellent. Staff was very friendly. The room was very spacious and nicely decorated. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Dear Linda,Greetings from Cavallo Point! It was a joy to be your getaway destination, and we can’t thank you enough for sharing such a glowing review. We’re thrilled you were able to enjoy our slice of paradise along the Bay, and we look forward to passing your kind words along to our dedicated team. It would be a joy to welcome you to our world-class accommodations once again soon, and we wish you nothing but the best until then!Sincerely,Martin NicholsonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Dear Idil,Your perfect rating has us smiling from ear to ear, and we can’t thank you enough for taking the time to share. From our welcoming atmosphere to our comfortable accommodations, you can always expect a memorable getaway whenever you join us along the Bay. We look forward to your next escape with open arms, and we hope for another opportunity to exceed your every expectation soon. Until then!All the best,Martin NicholsonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur de Mission Viejo

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Dear Bliss,Thank you for sharing your perfect review! We take great pride in going above and beyond for our guests, and we’re thrilled you were able to take advantage of all we have to offer. From our stunning location to our endless amenities, you can always expect a truly memorable stay whenever you make us your escape from the day to day. We hope to welcome you once again in the months ahead and eagerly await your return with open arms. Until next time!All the best,Martin NicholsonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par CP, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for sharing such a high rating! It was truly a pleasure to welcome you to Cavallo Point, and we’re delighted you were able to experience all we have to offer. From our endless amenities to our well-appointed accommodations, we take great pride in providing our guests with the utmost in comfort and care. We look forward to being your getaway destination for years to come, and we can’t wait to share another memorable adventure with you soon. Until next time!All the best,Martin NicholsonGeneral Manager