Note fondée sur 1 491 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Le dejeuner etait infecte.imropre à la consommation.
J'en suis tombé malade
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Bahu, it’s unfortunate that our breakfast didn’t live up to your expectations. Our priority is to offer fresh, high-quality options for our guests, and your comments will be reviewed by our dining team. We’d appreciate the chance to welcome you back and deliver a better experience next time.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Proche du centre ville
Hotel vetuste pour le prix par contre chambre correcte petit drjeune suoer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It’s great to hear that our prime location and tasty complimentary breakfast made a positive impression, Emmanuel. While we understand the hotel’s age didn’t fully meet your expectations, we’re glad your room provided comfort. We’d love to have you back for another stay in the future.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure to serve as your home-away-from-home, and we thank you for your high marks. We would be delighted to welcome you back just as soon as you can!
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
The personnel is horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Romeo, we only want to provide the best service for our guests and are deeply disheartened to learn that we fell short of that goal during your stay. Your feedback will be shared internally to see where improvements are needed, and we hope you will allow us another chance to show you a more positive experience.
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2022 sur Expedia
Très bien situé et facile de visiter les beaux endroits à pied. Le prix du stationnement est en sus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Our location in the heart of the Historic District is perfect for exploring the city on foot, Julie, and we’re so glad you appreciated this! The next time you visit Savannah, it will be our pleasure to welcome you back!
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
What a joy to receive your five-star rating, Aurélie! Thank you and we hope it won’t be long before you can experience it all again.
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
Superbe déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you, Daniel, for taking a moment to share your five-star rating! We're so glad that you enjoyed our delicious dining. Please make plans to visit us again soon at the Best Western Savannah Historic District!
par un voyageur
Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Great hotel very well placed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Our location is perfect for exploring all that the Historic District has to offer, Olivier, and we're so glad you enjoyed it! We look forward to creating another five-star experience for you the next time you visit Savannah!
par un voyageur
Publié le 30 nov. 2021 sur Expedia
Très bien situé mais un peu bruyant. La plupart des choses intéressantes à voir se font à pieds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Being able to explore the town with ease from our ideal location is definitely a guest favorite here at Best Western Savannah Historic District, and we love that you enjoyed this, Julie! We hope to have you back for another five-star experience soon!
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024
The location & staff were exceptional. While my room was pristine clean the building itself was worn. My room was adjoining another room w a space under the door & those people were smokers which made for smoky conditions 🙁
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Susan, thank you for choosing us for your visit to Savannah! We're delighted to hear that our location, service, and commitment to cleanliness made your experience so enjoyable. We apologize for the concern with the adjoining room, as we are a smoke-free property. Had our team known about this during your stay, we would have taken steps to enforce our policy. We hope you'll allow us to welcome you back in the future for a more seamless experience.