Note fondée sur 919 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Très bien situé, accueil rapide et chaleureux, excellent service. La chambre est grande et propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Monique Ford, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience. Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Jamiee O'Conner, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2023 sur Expedia
Nous avons adoré notre séjour. Les chambres sont propres, le personnel est sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Hampton Inn and Suites Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hampton Inn and Suites Savannah Historic District, hope to see you back soon!
2 sur 5
par un voyageur de Sainte Clotilde

Publié le 12 janv. 2023 sur Expedia
Décevant pour cet hôtel. En voyage itinérant, nous avons réservé plusieurs séjours dans cette chaîne sans déception. Nous avons rencontré: Problème de connexion wifi Toilettes bouchées, une demande d intervention le matin redemandée le soir car non prise en compte. Nous avons dû utiliser les toilettes de la réception.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
Son emplacement pour visiter à pied !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
The rooms were nice
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Hotel is in a great location. We felt safe. Easy access to sight seeing but not right in the middle of it all. Was nice. We have a lager family and needed more places to dispose of trash. A tiny trash can in the bathroom was not cutting it. Maybe a bag or something would have been helpful. Take your bath towel to the pool. The hand towels provided were not helpful. Also, hotel had some weird hot climate areas. You could feel the difference walking from each spot in the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Monique Ford, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience.  Making you happy makes us happy. If there’s anything we can do to make your stay better next time, talk to any member of our team and we’ll strive to ensure you’re 100% happy. We look forward to welcoming you back soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Staff and room were nice. The bed and pillows weren't very comfortable. I ended up sleeping in the chair. I didn't know I had to pay for parking $35 a night and there are limited spots. The whole area is paid parking $1-2/hr and limited nighttime parking areas. Seems like a party town. Not alot to do downtown with my grandson and kids.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Monique Ford, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share about your recent stay with us, and we are sorry to hear that you were unhappy with your experience. Our goal is to provide a warm, friendly, and reliable experience that makes guests happy, and we sincerely appreciate your feedback.  Please the property directly if there is anything we can do for you. We hope to welcome you back soon.