Note fondée sur 1 187 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Saint Roch de Richelieu
Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Système de valet parking peu efficace et très cher. Odeur d'urine très forte dans la chambre (venant du système de ventilation!). Nous avons dû éteindre le chauffage pour cette raison. Pas de restaurant à l'intérieur de l'hôtel. Des travaux tout autour très bruyant. Un point positif: très bien situé dans le Historic District avec une belle vue sur le fleuve! Pour cette raison, mon coeur balance...
par un voyageur
Publié le 22 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2023 par Semetria, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2024 par The Guest Services Team , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par The Guest Services Team , Gestion de l’hôtel
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matterthe most – you! Your feedback has been shared with our staff and leadership team as a way ofcelebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time toshare your feedback.We hope to welcome you again soon.
par un voyageur de Washington
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.
par un voyageur
Beware of the resort fee
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsBeware: hotels.com charges a $32/night resort fee on this property. However, the hotel itself also charged me a second $30/night destination fee.
This is deceptive and unfair.
Hotels.com couldn't explain why it charged 32% in fees when the tax rate on Hotels is 7 or 8%.
And the hotel had no visibility into what Hotels.com charged in the taxes and fees section of the receipt.
All in, it's a nice enough hotel, but this was an unfortunate and unfair policy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your thoughts regarding this issue. I appreciate you bringing it toour attention. I will share your message with the appropriate leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay withus.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
we especially liked the river front view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your valuable feedback. We look forward to your next stay withus.