Note fondée sur 963 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Très médiocre comme endroit j’ai rebroussé mon chemin quand je suis entrée dans la chambre les oreillers avaient des sernes jaunes dessus je n’imagine même pas les draps que je n’ai même pas voulu toucher
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andre, Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guy,Thank you for being a guest with us and for taking the time to share your rating. We hope to earn your business again when you return to the area.
par un voyageur
Publié le 22 août 2022 sur Hotels
Dis the job. Simple. Clean. Effective
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello valerie, Thank you for being a valued guest and for providing us the feedback regarding our hotel. We hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christian,
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.,
par un voyageur
Publié le 8 avr. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gilles,
We have high standards of hospitality and service and are always improving. We hope to see you again very soon!,
par un voyageur de Montréal Canada
Publié le 13 mai 2019 sur Expedia
Hôtel correctement situé pour faire la visite de Williamsburg Colonial. Très belle piscine et appartement correctement équipé pour passer quelques jours en autonomie. L’enregistrement est laborieux et long car on essaye de vous vendre du time-sharing. Passez cette étape, séjour agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2019 par Glenn F., Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
From what you have said it sounds like this review was intended for a hotel in the Williamsburg, VA area. We are a La Quinta hotel in Savannah, GA. I'm sorry if there was any confusion to this.
par un voyageur
Très bien
Publié le 5 avr. 2019 sur HotelsChambre propre, spacieuse et confortable mais un peu bruyante lorsque l'on est côté route
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2019 par Glenn F., Gestion de l’hôtel
Benoit,
Thank you for your review and feedback. I'm pleased to know that you found everything to your liking. Sorry that we are located on a busy road in Savannah so there are noisy periods of time that can be a little annoying. We would love to see you again someday!
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Debra,We're sorry to hear your stay didn't meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any feedback so we can address your concerns accordingly. We hope to welcome you back for a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Aundrea, Thank you for taking the time to complete our survey! We want you to know that your feedback and rating of our hotel is of utmost importance to us. We would appreciate it if you could kindly reach out to us directly with any specific feedback you may have, so that we may address your concerns accordingly. On behalf of our entire staff, we thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Specifically room carpet was filthy, large stains all over the rug needed to wear shoes for Pete’s sake..
Bed was ok otherwise cleanliness was ok
Staff was friendly
No excuse to not be able to take off your shoes and walk around in your socks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello James, We appreciate you sharing your experience with us. We're glad you found the staff friendly and overall cleanliness satisfactory. We take all feedback seriously and will address the issues mentioned with our team. Your comfort is important to us, and we apologize for any inconvenience caused during your stay.