Note fondée sur 7 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2019 sur Hotels
très bon rapport qualité prix belle vue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2019 par Sahab Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive review, we look forward to welcome you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Expedia
Fabulous room and stunning location. Unfortunately had a rough night due to the wind beating around the sunsail in front of the room. Food was so, so.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Wunderbare Aussicht

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Die Aussicht von der Terrasse ist grandios. Die Zimmer komfortabel eingerichtet und das Essen sehr gut. Jedoch waren die Zimmer trotz zwei Heizklimageräten recht kalt, der Whirlpool gerade so lauwarm, dass man sich ins Wasser wagte und es wurde uns schon beim Check-in empfohlen zwischen zwei Duschgängen mindestens 10min zu warten, damit der zweite auch noch warm Wasser hat.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2019 sur Expedia
Prachtig gelegen, maar realiseer je dat het iedere keer 45 min. kost om de berg op te rijden en het hotel te bereiken. Het uitzicht is fantastisch, het personeel (allen Aziatisch) erg vriendelijk, maar het eten kan beter voor zo’n luxe en duur hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2019 par Arup Singh Deo , Gestion de l’hôtel
Greetings from Sahab Resort and Spa!!! Thanking you for your stay during the Soft Opening period of our resort And for providing your valuable feedback. I sincerely apologize for inconvenience you experienced during your visit. We take pride providing prompt and personalize service. I have taken up your feedback very strongly with the concerned department heads and have put corrective action plan into place. We will be announcing once we are completely ready to open the resort. We appreciate feedback from our valued guests which enables us to relook at our product and improve further. We assure you of a better experience on your next visit. Look forward to welcoming you again. Regards