Note fondée sur 200 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sayulinda Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jérôme,Thank you for taking the time to rate us. We're glad to hear that you had a positive experience. We hope to welcome you back soon and provide you with an even more satisfying service.Thank you again and see you soon!Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
La piscine sur le toit vaut le déplacement! Les chambres sont très bien, pas la peine de prendre la terrasse qui donne aucune vue...,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Sayulinda Hotel Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour Catherine,Merci pour votre note de 4 sur 5 ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt pour vous offrir un service encore meilleur.Cordialement.
3 sur 5
par un voyageur

Beautiful but expensive fir what you get

Publié le 19 mars 2022 sur Hotels
Really loud at night . Elevator was broken the first night so hard with the baby stroller. Breakfast is good, but not generous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Guillermo Padilla / Gerente General, Gestion de l’hôtel
Hello Mrs. Marie-Lou Thank you for your kind review, just to make clear to other customers, our elevator wasn´t broken. Having the monthly elevator check up for maintenance is one thing, have it broke is another one very different. In Sayulinda we take care of our clients and secure facilities are always on hand. As I have responded several reviews, Sayulita is a very Vibrant and life town, We do NOT control what happens around, and yes, for some guest might be loud, but is not US , is the town, Sorry for that inconvenience do
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2022 par Guillermo Padilla / Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimado Sylvain Estamos muy agradecidos por su fantástica calificación
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels
Tout étais parfait mis à part aucun service de nourriture dans l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2022 par Guillermo Padilla / Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimada Sabrina, muchas gracias por tan estupendos comentarios y calificación, sigue pasando un ,maravilloso 2022!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2021 sur Hotels
Séjour magnifique la piscine et le confort de cet hôtel est fort recommandé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 févr. 2021 par Guillermo Padilla / Gerente General, Gestion de l’hôtel
Estimada Sylvain, fue un placer tenerla con nosotros en Sayulinda, le esperamos nuevamente en un futuro próximo.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Increíble
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Sayulinda Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Dear Dafne,Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re thrilled to hear you had an incredible experience during your stay. We hope to welcome you back soon for another amazing visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Sayulinda Hotel, Gestion de l’hôtel
Gracias, Gladys! Nos hace muy felices saber que la pasaste tan bien con nosotros. ¡Esperamos que vuelvas pronto para otra gran experiencia! Un abrazo de parte de todo el equipo de Sayulinda Hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The location of this hotel is perfectly central, the staff are welcoming and so helpful, the rooms and beds are clean and very comfortable, and the rooftop bar and pool are amazing. Beto at Bar del Patron is the BEST. Cocktails are fresh and I absolutely loved the sunset views and cabanas! 10/10 experience and I can’t wait to come back!! Thank you to everyone at Sayulinda who made my trip truly unforgettable!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sayulinda Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your comment and for sharing your positive experience.we are glad to hear you enjoyed your stay with us. We appreciate your preference and are pleased to hear we met your expectations. it will be a true pleasure to have you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Staff was great! The only issue is the daily breakfast offered, no options same menu every day was expecting better quality of food!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Sayulinda Reservation Team, Gestion de l’hôtel
Thank you, Bertha Becky! We’re thrilled to hear that our staff provided great service. We appreciate your feedback about the breakfast and will use it to improve our offerings. We look forward to welcoming you back soon!