Note fondée sur 279 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Greetings Claudia, Thank you for rating your stay. We appreciate your business and look forward to improving your experience with us. Please visit again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2018 par Nalini, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2024 par Kal, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Less than desirable experience

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
While the property is undergoing renovations, it was the worst hotel we have ever stayed in. The room smelled of cigarette smoke so badly we had to run the air conditioning all night to try and have fresh air. The two pillows provided were so flat that you really would not know you had a pillow. The tub had burn marks from cigarettes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Kal, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,Thank you for sharing your feedback. I apologize for the discomfort you experienced during your stay. Your reservation was for a smoking room, and we do allow smoking in both the room and bathroom for the convenience of our smoking guests. However, we also offer non-smoking rooms, which are available based on availability, and we take extra care to ensure they are free from smoking smells or burn marks. We make every effort to maintain our non-smoking rooms to a high standard, including removing any residual smells or marks if they occur. We hope to welcome you again in a room that better fits your preferences.Best regards,Manager, Motel 6 - Schenectady, NY
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Kal, Gestion de l’hôtel
Dear Keenan,Your feedback is valuable, and we will continue improving our services. We hope you’ll consider staying with us again in the future for a better experience.Best regards,Manager, Motel 6 - Schenectady, NY
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vincent,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vincent, Thank you for the awesome rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Vincent,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6