Note fondée sur 24 évaluations de clients

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3,2 sur 5
14 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2022 sur Expedia
Muy sucia , llena de pelos , un asco
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2021 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you so much, we hope to serve you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2021 sur Expedia
They don’t like kids!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2021 par javier, Gestion de l’hôtel
i would like you call us and tell us what happens. because kids and families always stay in our property.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 avr. 2021 par javier, Gestion de l’hôtel
thank you so much we appreciate your attention. hope serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Nice and cozy

Publié le 20 oct. 2020 sur Hotels
Javier was a courteous and friendly host. The bed was comfy and clean. I LOVE the blue toilet and tub, and the fact that I can allow fresh air in the room! Thanks for an affordable and comfortable stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you so much ; I like your comment and we will keep serving you the best as we can. thanks
5 sur 5
par un voyageur

Pleased

Publié le 8 oct. 2020 sur Hotels
Better than expected. Nice room and nice place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2020 par manager. javier, Gestion de l’hôtel
thank you so much, we appreciate your business
5 sur 5
par un voyageur

Inn

Publié le 5 sept. 2020 sur Hotels
The manager is very accommodating. Let me check in early and check out late. The room is very clean. The shower has been redone with tile walls. I will and would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2020 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you Marianna we appreciate your comment. we will serve you always in the same way.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2020
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2019 sur Expedia
Check staff was very rude. Said they had free internet, but he didn't give us password. Advertised free breakfast, but when we went to the lobby, the door was locked and no one was there. We could see the donuts on the table through the window.