Note fondée sur 42 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Expedia
Staff was very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2023 par chandu, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and thank you for staying with us
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par chandu, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, much appreciated
par un voyageur
Stay away
Publié le 1 oct. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2023 par jack, Gestion de l’hôtel
no comments, this person never stayed
par un voyageur
Publié le 20 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Chandu, Gestion de l’hôtel
We are working on improving services, we regret your stay was not a happy one, but we appreciate your feedback. Thank you
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Owner /manager was nice and helpful, but property is falling apart. Won’t be around much longer. And there might be people living in some of the rooms, and possibly homeless getting houses, not sure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Chandu, Gestion de l’hôtel
Hi Tom thank you for sharing your concerns with us, we appreciate the feed back, so that we can address these issues and improve the situation for future.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2023 par Chandu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying, and taking your time on feedback of our service, we appreciate it very much.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2023 sur Expedia
Dirty, one towel,stained sheets ect. Ect. Worst motel I ever stayed in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Chandu, Gestion de l’hôtel
We regret your stay with us was uncomfortable, but these issues has been rectified. Thank you for your time in notifying us, we greatly appreciate it.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2022 sur Expedia
This was the dirtiest motel I have ever seen. There were junked air conditioning units laying in the lobby and the room we were given was filthy. They did immediately refund our money without argument when we said we were leaving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2022 par Jack, Gestion de l’hôtel
Thank you for notifying us
par un voyageur
Publié le 18 août 2022 sur Expedia
The motel was close to stores and restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2022 par Chandu, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Only one way in. Could hear something during the night like snoring. Sink drain was almost plugged.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par Chandu, Gestion de l’hôtel
Thanks you for staying with us and we appreciate your feedback.