Note fondée sur 937 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Il y avait des cloportes dans la chambre et la piscine était verte comme un étang les murs de la chambre très sales. J’ai jamais rien vu de tel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nancy,We apologize for the unfavorable conditions you encountered during your stay. It is not reflective of our standards, and we are addressing these issues immediately with our housekeeping and maintenance teams. Your experience is important to us, and we deeply regret the inconvenience caused. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Luc,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par ch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take great pride in Sleep Inn & Suites and the services we provide for our valued guests. We are so glad you enjoyed your stay.We look forward to providing you with wonderful accommodations and experiences each time you are in town.Kind regards,Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par ch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn & Suites.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.Your loyalty is important to us. Please visit us again soon!Sincerely,Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
Na
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par ch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! We take great pride in Sleep Inn & Suites and the services we provide for our valued guests. We are so glad you enjoyed your stay. We look forward to providing you with wonderful accommodations and experiences each time you are in town. Kind regards,Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2024 par ch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn & Suites.Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon.Sincerely,Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2023 sur Expedia
L’employée à la réception n’était pas sympathique. C’est la première personne que nous rencontrons à notre arrivée nous sommes fatigués. Ça ne donne pas une belle opinion pour le reste. Merci.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par ch, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre sondage en ligne concernant votre récent séjour au Sleep Inn & Suites.Permettez-moi de m'excuser au nom de notre hôtel de ne pas avoir répondu à vos attentes concernant le service lors de votre récente visite. J'ai partagé vos commentaires avec notre personnel pour m'assurer que ce problème soit résolu. Les commentaires de nos clients sur leurs expériences sont ce que nous utilisons pour poursuivre notre amélioration constante.Encore une fois, merci pour votre temps et vos précieux commentaires. Nous espérons avoir une autre opportunité de vous accueillir correctement à l'avenir.Cordialement,Chey-AnnServices à la clientèleComfort Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Il y aurait avantage à acheter une nouvelle chaise pour le desk dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par ch, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de répondre au sondage en ligne. Votre retour est très apprécié. Nous espérons avoir une autre chance de vous accueillir à l'avenir.
par un voyageur
Moyen
Publié le 31 oct. 2023 sur HotelsBain pas propre. Savon des anciens clients sur place encore. Bouchon de bouteille au sol.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par ch, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn & Suites. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding the room condition on your recent visit. I have shared your feedback with our executive housekeeper to better handle these types of situations differently in the future. It is our goal every guest leave satisfied with their stay, I'm sorry that was not your experience. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.Kind regards,Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2023 par ch, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Sleep Inn & Suites. Your feedback about your stay is important to us. Rest assured that we use your feedback to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests. We hope to see you again soon. Sincerely, Chey-AnnGuest ServicesSleep Inn & Suites