Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
2,1 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,2 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur de East Orange

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Left early when bed bugs were found
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Manager and maid are outstanding customer service 👌
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Dirty. Bunch of holes in the walls. Yuck
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Outstanding customer service!! Outstanding maid!!no bugs no worries i will definitely be back
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Terrible
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The hotel door to our room was just locked with a button on the very wobbly doorknob. Anyone could push it open. I pushed a rusty tilted office chair under the knob. Only one key (not a card). There is a liquor store directly across the street The hotel was extremely old and needs a complete makeover. Only one table lamp and a small light over the oven for the entire room. A cabinet door was missing. One star ⭐️ overall is being generous. Not recommended unless you are totally desperate like we were. Only good thing about La Fonta is that you can walk to the boardwalk, this one star.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Typical seaside heights crack motel

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
So i get there. And they tell me theres a $100 deposit that wasnt mentioned amywhere online when i booked the room. Then they tell me that theyre full and are sensing me down the atreet to the cloud 9 inn. Oh okay. Great. Still has a pool and i dont have much of a choice bc it was nonrefundable. The dude at the front desk was nice but thats about it. The room had ants, looked like it hadnt truly been cleaned/mopped it god knows how long. Bathtub had mildew and drain was clogged. The door to the room didnt shut right. Overall it was looking like the typical seqside crack motel. I have to say though, the comforter and sheets were suprisngly clean looking and smelling.