Note fondée sur 284 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
68 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Awesome place
2 sur 5
par un voyageur

Think Before You Book

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
It’s an old motel. Would be a candidate for Hotel Impossible! Old decor & furniture, threadbare towels & sheets. Not enough outlets to charge phones & laptops. Bathroom didn’t have tissues. The room just looked dilapidated & crying out for a makeover. Won’t stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jd, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I am sorry your stay was not pleasant. As you said it’s a motel not a hotel. We offer many of the modern amenities which guest are expecting. There are enough outlets in the rooms but nowadays everyone has many devices. We do not have facial tissues in the room. To keep our rates low and budget friendly we do only put essential amenities required for short stay. Once again keep in mind you are staying in Motel which is limited service. Our rooms are maintained very well.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The staff was very nice and friendly. The rooms were clean and AC worked great. The pool area was clean as well.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Friendly service and nice rooms
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Nice large room, friendly staff.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Do not recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jd, Gestion de l’hôtel
Dear Rebeca,We deeply sorry your stay was not wonderful as you like. Please contact management so we can make changes to make other guests stay better.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Walkable