Note fondée sur 913 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
abordable et pratique, très bruyant la nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Haron, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Bon rapport qualité-prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Haron , Gestion de l’hôtel
We are always pleased to receive feedback from our guests in relation to their stays with us, and we are delighted with your rating, thank you very much. We are happy to have satisfied you so well, and we hope to remain your hotel of choice here for future visits. Best Regards, Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 8 août 2022 sur Expedia
Motel sale : la moquette n a jamais due être nettoyée . Insonorisation inexistante alors qu une voie de circulation se trouve à quelques mètres.
Monterey est une ville chère en hébergement certes mais à plus de 220€ la nuit cela pourrait au moins inclure un minimum d hygiène.
Motel a éviter
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Haron, Gestion de l’hôtel
Estimado Huésped, Gracias por su revisión. Nos esforzamos por brindar una excelente experiencia a los huéspedes, pero parece que su tiempo con nosotros no cumplió con sus expectativas. Lamentamos que haya tenido problemas con la limpieza. Nos tomamos muy en serio el mantenimiento y la limpieza, y su habitación siempre debe sentirse fresca y limpia. Nuestro personal generalmente hace un gran trabajo cuando se trata de mantener nuestra propiedad y preparar/ventilar las habitaciones para los próximos huéspedes, por lo que es extraño que esto haya sucedido. Sin embargo, informaremos de esto a nuestro equipo de limpieza y nos aseguraremos de que nuestros estándares de limpieza se mantengan en todo momento. Es decepcionante si un huésped se va con una experiencia inferior a la de primer nivel; esto es muy diferente a nosotros. Esperamos sinceramente que nos brinde la oportunidad de redimirnos con usted y deleitarlo con la estadía de primer nivel que la gran mayoría de nuestros huéspedes suelen tener con nosotros. Saludos cálidos, Guest Experience Team Sand Dollar Inn.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Haron, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Claire-Agnès, Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. We hope to remain your hotel of choice in this area, and to give you a better stay on a future visit.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
While the building was older, it was clean and well kept. Budget friendly. I would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Haron, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the stellar review. We are pleased to hear that you had an excellent stay with us. We are glad that you found our staff friendly, and we hope everything was in order and you had easy access to your essentials. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future. Warm regards, Guest Experience Team Sand Dollar Inn.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Requested room service twice for trash and new towels, didn’t come both times.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Haron, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
So terrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Haron, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. We are thrilled that you had a great stay, and we hope to welcome you back again soon! Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team