Note fondée sur 886 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your response. We appreciate your feedback in improving our facility.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024
The building was clean but in need of repair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Palm Coast

Publié le 28 sept. 2024
Nice stay overall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad to here that you enojoyed your stay. Should you choose to stay with us again, we would love to host you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024
The night desk person appeared to be sleeping in the corner. There were already 2 sets of keys on the counter and I tried to get his attention but he didn't respond. So, I left my keys on the counter also.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for the experience you had. Please rest assured we promptly make efforts to deliver a warm experience to our guests.
5 sur 5
par un voyageur de Jay

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Excellent bed and pillows. Very basic free breakfast options, but not a priority for me. Very convenient location near Seatac airport with 24 hour shuttle service. For older decor the lodging was very clean. The heating/air conditioning unit is efficient and quiet. I would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Days Inn by Wyndham. We appreciate your feedback in improving our facility.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Cable TV was not working. Did not to call front desk at 11:30pm. Too late to have maintenance come to room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your feedback in improving our facility.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your feedback in improving our facility
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your feedback in improving our facility
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
It was all clean and very friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We appreciate your feedback in improving our facility