Note fondée sur 801 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
53 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par philippe

Bon rapport qualité prix

Publié le 11 sept. 2017 sur Hotels
Hôtel un peu bruyant (route) mais a l'avantage d'être près de l'aéroport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Philippe, our sincere thanks for reviewing your stay at Extended Stay America. It’s nice to know you enjoyed the value we offer and that our location close to the airport was convenient for your needs. We appreciate your feedback and hope to have the honor of hosting you again soon. Sincerely, General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Déçus du petit déjeuné

Publié le 14 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Le comfort
Contre : Le chauffage , et Le manager Pas tres agréable et Pas conciliant
Emplacement : Discret,
Pas mal classe moyenne 5/10 Je n'ai pas pue avoir de solution avec quand j avais besoin.........……
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Nice place
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Your site did not provide adequate info on pet policy. We were unable to check in until 11:30 pm because the clerk did not want us there and faked a “ system malfunction” The day manager apologized and refunded our pet fee. She was awesome.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Becky, It is lovely to read your review of your recent stay at Extended Stay America. We apologize for any issues concerning your check-in as our goal is to provide our guests with exceptional service. Your comments will be shared with our team, and we appreciate your feedback.Thank you for being our guest, and we look forward to your next stay!Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Location is good for our conference
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Staffing was friendly. Parking is great. Can get pretty noise with traffic and train. Rooms were okay. The carpet did seem a little dirty when we entered our room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Jenny,Thank you for taking the time to share your experience. We are pleased you found our staff friendly and appreciated the parking facilities. However, we apologize for the noise issues and the condition of the carpet in your room. Your feedback is valuable, and we will address these concerns to improve our guests' comfort. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels