Note fondée sur 921 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
It's very quiet and easy to access. I really liked the property and their breakfast was excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Greetings! We are so happy to hear you had a fantastic experience. We appreciation you providing us with you very detailed and amazing feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Quiet, clean hotel. Walkable distance to Kohl’s and Target. Free breakfast. Friendly and helpful staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words. I'm glad to hear that you enjoyed your recent stay. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very friendly and close to Seattle without being downtown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing valuable feedback on your recent stay. It is wonderful of you to share your exceptional experience. We are glad you enjoyed your time with us and found the location to be convenient for your need. We would be pleased to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
よかった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
どうもありがとうございます。
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The bed and water pressure was horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Our goal is to exceed guest expectations, and we are sorry to hear we were not able to provide you with the quality of services you have come to expect. Your feedback is important to us and will be shared with our leadership team to ensure the issues you faced are addressed. We hope that you will allow us a chance to welcome you back and improve your experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating. We look forward to serving you again in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us a 10, we hope to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur de Delano

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Nice hotel. Super nice staff. No issues. Will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jon Shea, Gestion de l’hôtel
We appreciate the kind words, and hope to see you again in the near future.