Note fondée sur 894 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2022 sur Expedia
Nice hotel, right downtown Seattle, and very close to Pike Market. Staff were both pleasant and helpful. We would stay there again. Football and baseball stadiums are a 30 minute walk approximately.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2022 par Irina S, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate you choosing to stay with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Je n’ai pas eu la chambre que j’avais réservé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2022 par Irina S., Gestion de l’hôtel
Dear guest, I am extremely sorry you have not received the room you have reserved. Thank you for brining this to our attention, we will insure in the future that our guest get what they have paid for!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The safety box and coffee machine didn’t work and my neighbor at 1004 was noisy till 3 am.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par QZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words!
2 sur 5
par un voyageur de Bend

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Ev charging stations all broken. Very basic hotel, over priced for what you get.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par QZ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear about the issues with the EV charging stations and that you found the hotel overpriced for what you received.We’ll address these concerns with our team to make necessary improvements. We appreciate your input and hope to provide a better experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia