Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

très bien

Publié le 8 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel situé dans une zone calme. Notre chambre était très spacieuse 2 lits 2TV un petit salon, un évier. Très propre. bon petit déjeuner. Proche commodités supermarché et restaurants à 2 km. Personnel accueillant. Excellent rapport qualité prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us. We look forward in having you stay with us again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Friendliest staff ive ever en ountered at a hotel. Great dinner/bar menu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Rob,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our staff to be the friendliest you've ever encountered. It was a pleasure having you stay with us, and we're glad you enjoyed the dinner and bar menu. Your feedback means a lot to us and motivates us to keep up the great work. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Moises, Thank you for rating your stay. We are happy to see you had a great experience and hope to have you back again soon. - Holiday Inn & Suites Bothell
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph,Thank you so much for your 10-star! We’re thrilled to hear that you had a fantastic experience. Your kind words mean a lot to us and our team. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Dustyn,Thank you so much for the wonderful 5-star review! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words and feedback truly mean a lot to our team.It was a pleasure hosting you, and we’re delighted that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back in the future and hope your next stay is even better than the last!Safe travels and best wishes,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello AprilThank you for taking the time to share your thoughts with us. We’d love the chance to make things right. Please reach out to us directly so we can address your concerns. We hope you’ll give us another chance to provide you with a better experience in the future.Kind regards and happy travels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Property was outdated , rooms had a strong smell of cleaning products , could not get blinds to close , expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Chris,It sounds like you had a frustrating experience. Outdated property, strong cleaning product odors, issues with the blinds, and high costs can definitely make a stay less enjoyable. If you're comfortable sharing more details, please do not hesitate to contact me at 4253989700. We appreciate knowing about these issues so that we can improve for your future stays as well as for future guests.We hope to see you again to make sure we exceed your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Tyson, Thank you for rating your stay. We are sorry to see you did not have the level of experience we strive to provide. We hope you will give us another try in the future to do better. - Holiday Inn & Suites Bothell
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hello Nathan, Thank you for rating your stay. We are happy to see you had a great visit and look forward to having you back again soon. - Holiday Inn & Suites Bothell