Note fondée sur 894 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2022 par Alejandra Q., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We hope to have you stay at Kimpton Monaco on your next trip out to Seattle!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024
Breakfast service gets a zero rating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Suella! We will be getting with our culinary team regarding your concerns.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024
I purchased breakfast through my reservation which included 1 entree from the menu. When I went to breakfast and showed the server a card showing my breakfast was included with or reservation, I received awful slow service. Our waiter provided water and coffee to other tables that arrived after us before my table. We were not in a rush so it didnt bother us but it was obvious that we didn’t get our meal as fast as other tables and we didn't get coffee refills as fast as other. Service workers are amazing people. I'm always looking for a reason to over tip but the breakfast service disserve a zero rating. The front counter and housekeeping service was amazing and deserve a 5 rating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind words regarding the team and for allowing us the opportunity to improve by leaving feedback! We have gotten with our restaurant management to better engage the team!
par un voyageur
Facelift Needed
Publié le 7 août 2024 sur Hotelsthis hotel needs a facelift.
room smelled like dog urine.
duvets flat and dingy, pillows lumpy.
carpeting had spots all over it,
shower curtain? who uses that in a hotel.
will not book there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Hi Kelly, Thank you for the feedback! We have made our housekeeping team aware of your review and will investigate further. Please let us know if you are ever back in town.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Hi Jessie, We'd love to know how we can get that 5 out of 5! Please let us know how we may better improve your experience.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Graham, We appreciate the post-stay review! We hope to see you again!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you from the entire Monaco team, Shujia!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The hotel was in a perfect location. We thoroughly enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
We hope to see you back next time you are in Seattle! It was great getting to host you!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
This makes us elated to see! Thank you for choosing the Monaco while in Seattle!
par un voyageur de UPPER MARLBORO
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Bridgette, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!