Note fondée sur 488 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Vincent de Montreal

Worth the money!

Publié le 6 août 2015 sur Hotels
Very well located for the price. We had all services that we need. It seems to be a new management.
2 sur 5
par Rac de Grenoble

Mauvaise service

Publié le 8 sept. 2014 sur Hotels
L'emplacement est bien si vous être la pour un match au stade et ne restez qu'une nuit. Très facile et pratique de prendre le bus pour le stade aller/retour. L'hôtel se situe dans un quartier industriel. Le monsieur n'était pas gentille du tout. Petit déjeuner offert mais rien à manger.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024
It sounded like the neighbor upstairs was bowling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Victor, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing La Hacienda.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
It was close to the venue I was attending but the room had a very strong smell of cleaner, like overbearing. It smelled like it was trying to cover up old smoke smell and it nearly made me nauseous. I also wish it had a lamp instead of just an over head light. Morning staff was nice and friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
Our apologies if the fragrance we used made you nauseous. I'll be happy to share that we have changed our cleaning products. Hopefully, this will not be an issue again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Ok for one night
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
There was dirt everywhere. Broken window. Cigarette burns in the comforter. Hair on the towels. Bathroom is gross.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
Our apologies for the issues during your stay. We are in the process of remodeling the bathroom, so this won't be an issue again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Victor, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review :)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
Thank you for the review :)
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
I'm sorry to hear your stay didn't go well. Was there anything in particular you had a problem with?
3 sur 5
par un voyageur de Concord

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
La Hacienda delivers on the basics with no frills. The room was clean, but the furnishings were tattered (e.g., the bedspread had a cigarette burn hole, and the walls had blemishes and needed to be painted). They have a TV, but it was about 24 inches wide with limited channels. What earned my business for a second time was how great the staff was; they were pleasant and prompt. ***Beware, you need a Hot Spot for Wifi. I wasn't able to stream at all, even my laptop struggled with simple tasks. Staff reset the modem several times, to no avail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Victor., Gestion de l’hôtel
Thank you again for choosing us for your stay in Seattle. We are upgrading our Wi-Fi system, and more renovations are coming soon!