Note fondée sur 953 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2019 par Greg - Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review. We are very glad that your stay was great and our hard work made your stay great. We look do look forward to be your home away from home whenever you are in the Bellevue/Kirkland area. Take care and see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Une étape pour Seattle

Publié le 14 août 2018 sur Hotels
Un peu loin de Seattle mais l'accès est direct par autoroute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2018 par Greg - Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear RAMDANE, Thanks for your great feedback! I’m pleased to hear that you had such an great stay at Seattle - Bellevue / Kirkland La Quinta. It’s our commitment to serve our guests to our best ability and hope to always exceed your expectations. We look forward to seeing you whenever you are in the area!
4 sur 5
par JUSNOT

Hôtel bien placé et propre

Publié le 2 mai 2017 sur Hotels
Séjour agréable, grande chambre, belle salle de fitness, petit déjeuner très simple mais correct.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mai 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2022 sur Expedia
The included breakfast was ridiculous...apple or yogurt or a danish. You'd get better breakfast from a vending machine. COVID not an excuse.
1 sur 5
par un voyageur

Bugs in my room

Publié le 2 mars 2022 sur Hotels
There were three large bugs during our stay. At first I thought it was gross but a fluke. Then two more showed up on the wall and on my cup. They were roach type bugs. I told the front desk and was told the manager would contact me. No one did. I called and messaged the hotel and have never received a response.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2022 sur Expedia
Good price and staff. Breakfast and general room condition was sub par. The thermostat was also fixed to minimum 65 which was still very hot somehow at night.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2022 sur Expedia
Barry was very pleasant and professional during check-in/out.