Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Perfect for a short layover !

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Very decent room to spend the night in ( visiting the Wineyards around )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The room was clean but the water in the shower was in-controllable. The water temperature changed to hot to cold and cold to hot by itself. Beside that, everything was OK.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Was ok. Beds werent my favorite and never did clean our beds just our towels n garbages.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur de Calgary

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Great courteous and helpful staff, good rooms, very quite. I had a wonderful stay at this hotel!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Housekeeping only came once in 4 days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stephen, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon! Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
It’s close to the freeway so constant humming of traffic. But the area is gorgeous and great for walks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Abelardo, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Average at best

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
There are some unnecessary rules. If you want two keys you have to show both ID’s. The shower was old and hard to adjust the water temperature. They definitely need to change the mattress’ they were old and lumpy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Darlene, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
One of the places we have stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eduardo, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6