Note fondée sur 638 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
99 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2019 par Karrie, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the kind review. I hope we see you back again soon. Sincerely, Karrie Schofield General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Closed for renovation

Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Had booked the hotel the end of April. Arrived to find it closed, fenced and under complete renovation. No notice/email/call/text. Very disappointed.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
,They closed for remodeling and didn’t informed me.I need to pay double for other Hotel
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
IT WAS CLOSED and FENCED!! WHY wasn't I notified that I had NO PLACE to stay after arriving late at night with flight delays. DISGRACEFUL!!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
This property permanently closed but did not care to notify us . We landed in Seattle to find we had no hotels to go to.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Bellevue

Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
When I got to the Quality Inn Bellevue on 05/11, the front desk told me the company already sold the hotel property to other real estate company. Therefore, the room I booked was no longer available. So, I ended up not staying at their hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Hotels
Closing and no clean rooms. Room I was given had a bottle of urine in it
5 sur 5
par un voyageur de Yakima

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Regular stay