Note fondée sur 371 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Amazing place!

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Very nice place. Good hot breakfast and buffet selection. Everyone very helpful. Would definitely stay there again
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The rooms were quiet and in an area close to everything without too much roadway traffic. The included breakfast was excellent.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Clean
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Great place to stay. Amazing breakfast included.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Nice people. Quarter mile walk to huge mall and Cheesecake Factory as well as Olive Garden. Bus service outside of hotel
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Not horrible but definitely lacking in a few areas. First I noticed our room was almost 80 degrees when we arrived. We had tickets to a game so we were just dropping out stuff off and headed out. I turned the A/c down before we left. Came back several hours later and the room was the same temp. I noticed they had put a motion detector on the thermostat so it only works when the room is occupied. Stupid and I lost us a decent nights sleep. Also got charged for parking even though I told the guy at check in I did not have a car. I’m guessing they do this to everyone 😡