Note fondée sur 1 423 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2022 sur Expedia
Propreté er personnel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024
Nice
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
City streets and surroundings in need of some aesthetics and repair, Desperately!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
“Accessible” doesn’t necessarily mean the room features are truly accessible. We had an accessible room, as due to a knee injury, I had certain needs. The accessible shower meant that whenever someone took a shower, water flooded the bathroom. Not great if you’re on crutches. The faucet on the sink was about 18-20 inches away from the edge, making the reach difficult for my perfectly abled husband. The same goes with the outlet. The sink itself was high up, so someone in a wheelchair would have a very difficult—potentially impossible—time reaching the faucet and the outlet. The bed sits about three feet off the ground. This was precarious for me and my knee, let alone anyone who’s shorter than 5’5” tall, elderly, or in a wheelchair. ALL “accessible” rooms have the same bed heights. We asked. The hotel staff are amazing. The room? Meh. Outside of our accessibility issues, there was a large crack in the wall of our shower as it met the floor, there was no microwave, and there were never enough towels. I’m not sure we’d stay here again when in Seattle.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
This reservation was made by mistake during the computer meltdown last week. All flights had been cancelled. We called Expedia immediately. They advised they would reach out to hotel about a refund. I called the hotel 3- times. Each time they advised Expedia is lying. Hotel has no control and can not cancel.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The property was great. The area around the hotel was filled with homeless encampments