Note fondée sur 1 274 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Hotels
Très bon accueil dès le premier jour, les piscines sont ouvertes jusqu'au soir 22h, c'était un très beau séjour !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Julian Garcia, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time taken to complete our survey in regard to your recent stay with us. I’m happy to hear your recent stay with us was fantastic.We hope to see you soon!Thank you.
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 29 sept. 2023 sur Expedia
Lors de notre arrivée le ménage etait insuffisant. Miettes sur le sol et dans les fauteuils. Certains logements donnent directement sur une route tres passante 89A. Il faut absolument choisir une chambre mesa un peu plus chére mais avec vue sur la montagne plutôt que la rue. Sinon l'appartement etait très spacieux et bien équipé avec un balcon avec vue. Il y a aussi plusieurs piscines et jacuzzis sur le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2023 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. please come back and see us again soon. Thank you,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2023 sur Expedia
Nice and quiet place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay. Please come back and see us again soon. Thank you,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2022 sur Expedia
3 days without Internet Connection (room 134P). Our way of traveling means that we need an Internet connection. During the day we are very busy with outdoor activities. In the evening, we are usually connected. Preparing our next activities, checking weather, reading news, Facebooking, Messaging, FaceTiming … was IMPOSSIBLE from our room. The staff informs us that the Internet is intermittent on the Resort. We are in 2022, no excuse is valid. We are doing a Road Trip and this is the first accommodation where this has happened to us. To get an Internet connection we had to walk a few minutes from our room to the Resort lobby. A nightmare. This Resort offers many non-essential services: swimming pool, Spa, BBQ, gym and so on. I call the Internet essential. Tip for Resort administrators: change your priorities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2022 par Sedona Management , Gestion de l’hôtel
We are sorry that you had problems with the WIFI. Currently the best WIFI is in the lobby. We are working on updating the WIFI on the property and it should be complete by Spring.
5 sur 5
par un voyageur de HOLLISTER

Publié le 17 oct. 2024
Place was great will be back.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Luis Felix, Assistant General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a positive review. We are glad to know you had an enjoyable stay with us. Please come back and see us again soon. Thank you,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Ashley - Asst. Guest Services Mgr., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I'm sorry you did not have the greatest experience. Please reach out before your next stay and I will try my best to make sure it is a 5!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Julian Garcia, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time taken to complete our survey in regard to your recent stay with us. I’m happy to hear your recent stay with us was fantastic.We hope to see you soon!Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Great property, an on-site restaurant would have been nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Julian Garcia, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time taken to complete our survey in regard to your recent stay with us. I’m happy to hear your recent stay with us was fantastic.We hope to see you soon!Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Julian Garcia, Gestion de l’hôtel
We appreciate the time taken to complete our survey in regard to your recent stay with us. I’m happy to hear your recent stay with us was fantastic.We hope to see you soon!Thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I love the pool facilities however I need to ask stuff members tree times to get the pool open at the morning. My plan was to have a nice one and half hour leisure in the jacuzzi and pool before I live the hotel to do my scheduled programs. Our hotel guide indicated the pools open at 8:00 am. At the front desk they told pools open at 9:00 am. Since it was 9 past 5 she said she get some one right away to open them. After 40 minutes and 2 more call they finally opened them.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Julian Garcia, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our survey regarding your recent stay with us. I personally apologize for the inconveniences you may have faced while staying at our property. I will reiterate with our leadership team so we can prevent future events such as this one. thank you for bringing this to our attention,we hope to see you soon.