Note fondée sur 970 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Dorothee de Strasbourg

Extraordinaire!

Publié le 23 août 2013 sur Expedia
Pour : Surtout le cadre et la qualité de la chambre et du restaurant
Contre : Aucun
Une parenthèse enchantée durant un road trip magnifiques mais pas de tout repos Le calme, la beauté du lieu et des chambres, l accueil parfait et le restaurant incroyable resteront un des meilleurs moments de notre séjour À tester au plus vite!
5 sur 5
par Christophe de Paris

Fantastique

Publié le 17 août 2013 sur Hotels
Absolument exceptionnel. Un niveau de service rarement atteint aux US (y compris dans les palaces New Yorkais), une qualité de restauration rare et un emplacement exceptionnel. Je recommande les "Vista Suites". Une adresse certes relativement chère dans l'absolu mais au rapport qualité prix imbattable!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jordan K., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your positive review! Should your travels bring you back to Sedona, we hope you choose to stay with us again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Mathieu -- Thank you so much for your high rating! I'm pleased you enjoyed your time at L'Auberge de Sedona and we sincerely hope to host you again at some future date!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Sean -- Thank you for your review and we appreciate your high rating! Come back and visit us again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The grounds are beautiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Jennifer -- Thank you for your kind words! I am so pleased that you found our property beautiful, however, I regret that other aspects of your visit missed the mark based on your review rating. Please reach out to our guest services team should you wish to discuss the details of your stay, as situation-specific feedback is the only way we can improve. Thank you again and we look forward to speaking with you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Customer service was a bit lacking but a beautiful property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
April -- Thank you for your review and your candid feedback. It's great to hear that you enjoyed your overall stay, but I nevertheless invite you to reach out to our guest services team to discuss your stay in greater detail. We deeply value situation-specific feedback as it helps us further refine and strengthen our service standards, so please know that any comments you care to share will not fall on deaf ears. Thank you again and we look forward to speaking with you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Near town and the stream. Landscaping is incredible! Breakfast outside near the river is one of my favorite spots of everywhere I have been!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Frank -- I apprecite you taking the time to share your recent experience at L'Auberge de Sedona! It's great that you enjoyed our insulated proximity to nearby shopping and dining venues and relished relaxing in the cool tranquility of our very own Oak Creek. We hope to host you again the next time your travels bring you back to the area!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
James -- Thank you for taking the time to rate your recent stay at L'Auberge de Sedona. It is our mission that all of our guests enjoy a 5-star experience, so its disappointing to know that your stay did not live up to our on high expectations for your time with us. I invite you to reach out to our guest services team, as situation-specific feedback is critically important and the only way we can improve. Thank you and we look forward to speaking to you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Ibrahim -- Thank you so much for your high rating! Its wonderful to hear that your had a 5-star experience! Come back again visit us again the next time your travels bring you back to Red Rock Country!