Note fondée sur 26 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
75 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Never book here

Publié le 8 nov. 2020 sur Hotels
This place was vile. I left after one hour
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2020 sur Hotels
the workers were very nice and polite, and the room was clean. seems like the people who stay are people who stay for a longer length of time,more like living there, which is ok because it seemed like a friendlier atmosphere.
2 sur 5
par un voyageur

Needs a lot of work and missing something

Publié le 25 juill. 2020 sur Hotels
Not recommended
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Solo Hiking Trip

Publié le 15 juill. 2020 sur Hotels
This is a standard motel in need of some basic condition upgrades. I stayed one night during a hiking trip and just needed a place to shower and sleep. Overall, the room was clean but the age of the building shows. A major drawback was that there appeared to be several long-term guests at this location and there were several noisy disturbances coming from these individuals during the night. I was asked to pay a $20 cash non-smoking deposit at check-in which was refunded at check-out.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2020 sur Expedia
Disgusting all the way around.the worst customers service I’ve had in a long time.flat out rude!!!!!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
Main complaint is that there is no heat, it was a bit chilly but hey it’s what you get for $50
3 sur 5
par un voyageur

Clean and quiet

Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
Nice manager and staff.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 août 2019 sur Expedia