Note fondée sur 6 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Bournemouth

Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
My worst nightmare. Buyer beware. There are 2 Jadran hotels, same name, entirely different locations. Taxi driver took me to wrong location. Then taxi back to right location. Euro 120 later and late. Hotel old, dated and inconvenient if you have luggage. Rooms very basic, not unlike my Grandmother's guest cottage, complete with English print on the wall and fabric from the 60s at the windows. They had held a plate for me as a late arrival. School dinner plate covered in foil. 5 types of meat and a hunk of bread. Not a vegetable in sight. Surly dining room attendant who was no less surly the following moment. Just an awful experience. Never again. Lesson learned.
4 sur 5
par un voyageur

Helt OK

Publié le 14 juill. 2022 sur Hotels
Hotellet har bra läge och fantastisk utsikt. Vänlig personal. Acceptabla priser, helt ok mat, gammal inredning. Dock är det för få personal och dåligt organiserat i matsalen, väldigt bullrigt. Förväntningarna motsvarar hotells priser. Bra boende för några dagar, samma maträtter återkommer.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Huippu merenranta Hotelli

Publié le 14 juin 2021 sur Hotels
Sijainti aivan uskomaton.Koko merenlahti näköalana.Mereen matkaa n.30 metriä.Bussilla pääsee lähes viereen.Iso uima-allas.Trogiriin myös venekuljetus.Huone vanha,mutta puhdas ja huollettu.Oma terassi.Paikallista ruokaa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2021 par Hotel Jadran Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for being our guest:) and for the nice review. Wishing you all the best. Kind regards