Note fondée sur 283 évaluations de clients
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4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 10 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 mai 2018 sur Expedia
Acceuil chaleureux, chambre parfaite pour se reposer apres une longue journee de route.
par Benoit
Hôtel très cosy !
Publié le 17 avr. 2017 sur HotelsTrès bon établissement, confortable et chaleureux
Nous avons particulièrement apprécié le hot pot extérieur.
Le restaurant est très qualitatif, le petit déjeuner est excellent.
À recommander !
par un voyageur de Québec
Mauvais rapport qualité/prix
Publié le 10 août 2016 sur ExpediaCet hôtel est plus un B&B qu'un hôtel quatre étoiles. Il y a peu de services et notre chambre donnait directement sur le stationnement. Nous devions continuellement maintenir les rideaux fermés pour avoir un peu d'intimité (de nombreuses chambres présentent le même problème). Toutefois, la chambre était propre et confortable. Les tarifs pratiqués par le restaurant de l'hôtel sont excessifs, même pour l'Islande. Les petits déjeuners sont très moyens. Seul point positif à mes yeux: cet hôtel est idéalement situé dans le Cercle d'or.
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2024
This was so not what i expected. Cozy robes, private patio, beautiful view of the auroras, quiet, comfortable, and phenomenal breakfast. I can not rave about it more.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Dumitru I., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience. It's fantastic that you enjoyed the cozy robes, private patio, and, of course, the breathtaking view of the auroras. We hope to welcome you back for another unforgettable stay in the future.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Dumitru I., Gestion de l’hôtel
Thank you, Agnieszka, for taking the time to share your feedback! We're glad to hear you enjoyed your stay and appreciate the 8 out of 10 rating. If there's anything we can do to make your next visit even better, we'd love to hear your suggestions. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great service and help with getting around the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Dumitru I., Gestion de l’hôtel
Dear Kirstin,Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you found our service helpful in recommending the area. If there's anything else we can assist you with, don't hesitate to let us know. Safe travels and we hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Dumitru I., Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful 10 out of 10 review! We're thrilled to hear you had such a great experience. Your feedback means a lot to us, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
1- menu needs to add some more simple choices like:
Hot dogs (Icelandic hot dogs are awesome!)
Grilled cheese sandwich -fancy 3-cheese with tomato would be great
2-the male desk person was lovely & accommodating
3-there was a female desk person with no manners, or empathy for customers, sharp & rude.
Ie: I was confined to bed with Covid for 3 days & went without a meal because she didn’t allow my order of bread (which was the only thing I could keep down) to be taken to the room by my husband. What was that? Only allowed to have bread in the dining room, she said.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Dumitru I., Gestion de l’hôtel
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our male desk staff to be accommodating and kind. Regarding your suggestions for the menu, we are always looking to improve our offerings and provide a great dining experience. While we cannot offer hot dogs, we appreciate your idea for simple choices like a grilled cheese sandwich. We will certainly pass on these ideas to our resturant staff.We sincerely apologize for the negative experience you had with our desk staff. We understand how difficult it must have been, especially while you were unwell. The situation you described is certainly not the level of service we strive to provide, and we will address this matter internally to ensure all staff are respectful, and understanding of our guests needs.Thank you again for your valuable feedback. We hope you will consider staying with us in the future, and if so, we will do our best to ensure a far more positive experience.Best regards,Reception ManagerDumitru I.