Note fondée sur 840 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Hôtel correct mais vieillissant, mériterait un bon rafraichissement. Le petit-déjeuner était correct. Point négatif: l'hôtel à côté diffuse de la musique sous son porche d'entrée 24h/24 ce qui est dérangeant quand vous avez comme nous une chambre à proximité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Heather Mowery, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Selinsgrove.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Heather Mowery, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Selinsgrove.We sincerely appreciate and value your feedback. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2018 sur Expedia
Hotel très propre mais un peu trop bruit avec la route
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 déc. 2024
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2024
They told us there was know rooms available on 1st floor as I requested months ago! There is know elevator to go to 2nd floor I am 69 with very bad knees the person with us was 80 reason for 1st floor request! We made it to 2nd floor with help from my younger people in our group helping us went to the room it was 96 degrees in the room heat wouldn’t go down ! Deck would not answer phone to report problem! Group members went downstairs and told the person on duty she apologize! And all of a sudden a room became available on 1st floor!!! Never using that hotel again and we would go there almost every month!!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Smoke alarm kept going off for no reason Carpet was dirty Tub plug was broken Breakfast area was nice Staff were nice It’s fine, but overpriced
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Spacious, clean, and comfortable room.