Note fondée sur 351 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
68 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

SALE !

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
A l'exception du personnel charmant et serviable cet hôtel est une horreur en termes d'aspect, de propreté. SALE est le mot qui convient le mieux. Nous avons dû demander 2 fois le changement des serviettes pour en obtenir des propres. Le sol est crasseux, collant. Certes c'est un motel mais tout de même ; c'est le pire que nous ayons croisé. La salle de bains est dans un état déplorable. Plus jamais !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2025
Unable to lock exterior door as both the door lock and security lock were broken. Lamp broken, I obtained a bulb from front desk (the front desk person was pleasant ), although the problem was the lamp itself, not a burnt bulb. No chair for desk. No wastebasket. Bathroom floor very dirty. Due to these issues as well as vehicles pulling in, parking, then leaving frequently at night, my elderly mother and I decided to leave and literally sleep in the car instead. Exceptionally poor except for the front desk person.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2025 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
I didn’t stay at this location due to poor room conditions, the room had a very bad smell when entering. Stained sheets and door locks did not work properly. I was total descusted, and refused to stay there. I am requesting a full refund for the cost of this hotel and the inconvenience for time and money spent to find a replacement stay. My reservation # 72057976297756. Thank you Wayne Williams
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The start checkin took 3 different rooms room not available due to construction. Tv not working. Towels not in rooms. Very dirty bed linen and towels. Floors not mopped. Filthy place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Mayur AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Michelle AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Michelle AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur de Spanish Fort

Publié le 28 août 2024
The door was kicked in and broken. It would not close properly or lock. When addressed with the staff they would not switch rooms. No sleep due to none closable door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Michelle AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mayur AGM , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.