Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Fint hotell, dock kall mat

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Bokade tre rum och bodde två nätter på hotellet. Väldigt fint hotell, men tyvärr fick vi problem med 2 av rummen. Det ena luktar avlopp och det andra luktar rök. Fick byta rum till slut. För övrigt, mycket bra utbud på frukost och mycket servicevänliga personal. Ett tips till frukostpersonal: se till att hålla maten varmt genom att stänga ner alla lock på mathållaren. Jag förstår att alla gäster kanske inte fattar syftet med det, men det funkar faktiskt på andra hotell, varför inte på Gets?
1 sur 5
par un voyageur de New Westminster

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent service

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Excellent services, polite, super friendly, helpful.Hotel was clean, neat & affordable. Thank you & definitely we will be back to stay at Gets Hotel Semarang.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Guest Relation Officer, Gestion de l’hôtel
Dear LaksmiGreat day always.Thank you for your great review about your experience during your stay, we are happy to hear that. We definitely look forward to hosting you in the future! You can be assured that we will continue to deliver a great Gets Hotel experience for you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

ok for staying

Publié le 9 janv. 2022 sur Hotels
Cleanness was not so good. A piece of bread was found on the floor. Other than that, it was ok for staying. Perhaps not a 4 star hotel quality...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2022 par Gets Hotel Semarang, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Great day always Thank you for your kind rating and review of Gets Hotel Semarang. We are truly delighted that you enjoyed. We definitely look forward to hosting you in the future! You can be assured that we will continue to deliver a great Gets Hotel experience for you
4 sur 5
par un voyageur

Good stay but there were drawbacks

Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
Hotel staff was nice and courteous, room was cozy and pretty good size. The linens were old and faded. It just looks dirty and worn out. The replacement ones were just as bad. Parking can be quite a challenge but we managed to find parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par Gets Hotel Semarang, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous Great day always Thank you for your kind rating and review of Gets Hotel Semarang. We are truly delighted that you enjoyed. We definitely look forward to hosting you in the future! You can be assured that we will continue to deliver a great Gets Hotel experience for you