Note fondée sur 211 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
overall it was good, thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Henn na hotel Senada kokubun-cho, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and sharing your review with us.The Manager and Staff would like to thank you for the wonderful comments.Our warm hospitality awaits your return sometime soon. Thank you.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
変じゃない
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
仙台駅からは徒歩10分~15分程。大きいスーツケースがあると若干遠く感じるかもしれません。商店街の中にあるホテルなので、買い物には不便しません。フロントは伊達政宗でした。部屋は新しく、清潔でモダンな感じで、夜も快適に眠れました。素泊まりだったので朝食は不明ですが、2種類のメニューから選べるようでした。また利用したいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par 変なホテル仙台国分町, Gestion de l’hôtel
この度は数ある宿泊施設より当ホテルをお選び頂きまして誠に有難うございます。また、身に余る有難いお言葉と、評価を頂き重ねてお礼申し上げます。引き続き、皆様に選ばれるホテルとなれるよう努めて参ります。またのお越しを心よりお待ち致しております。
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Not bad but not good either
Publié le 18 août 2024 sur HotelsLocation was convenient, staff was friendly but the beds were rock hard and the pillow even worst. The room was spacious.
We stayed 4 nights, asked for cleaning on the 3rd, and they didn't clean the room because our pyjamas were on the bed. That was a first for me. The breakfast was not worth the price. It was literally pasta OR omelette and rice.
Concept is fun, and it was not too expensive so I guess it's okay. But I can't promise I'll go again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Henn na hotel , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at hotel and sharing your review with us.The Manager and Staff would like to thank you for the wonderful comments.We will be utilizing your feedback to improve our service and rooms. We look forward to your next stay.Thank you.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia