Note fondée sur 283 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Grand Bach Sendai from among the many hotels available this time.We are also very happy to receive a perfect score of 5 points in the overall evaluation. Thank you again.In the future, each and every staff member will continue to work hard to provide warm service.We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
良かった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par ホテルグランバッハ仙台, Gestion de l’hôtel
この度は、数あるホテルの中からホテルグランバッハ仙台にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。また総合評価で5点満点をいただきまして大変嬉しく思います。重ねてお礼申し上げます。今後も、スタッフ一人一人が温かいサービスを提供出来ます様に精進して参ります。貴重なお時間を割いてご意見をいただきましたことお礼申し上げますとともに、次回のご来館を心よりお待ち申し上げております。
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Hotel Grand Bach Sendai.All of our staff members are very encouraged by this evaluation.We will continue to work hard to create a hotel that will satisfy your needs.We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Grand Bach Sendai from among the many hotels available.We are very happy to receive a perfect score of 5 points in the overall evaluation. Thank you again.All of our staff will continue to strive to improve our services so that even more customers will be satisfied.We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Highly recommended
Publié le 1 août 2024 sur HotelsGreat hotel and service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Grand Bach Sendai from among the many hotels available.All of our staff are very happy to receive such happy and grateful words of praise.All of our staff will continue to strive to improve our services so that even more customers will be satisfied.We will continue to strive to provide our customers with a space where they can truly relax and have a wonderful time.All of our staff are looking forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Grand Bach Sendai from among the many hotels available.We are also very happy to receive a perfect score of 10 in the overall evaluation. Thank you again.We will continue to strive to improve our services to ensure customer satisfaction.We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
駅近で凄く便利でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par ホテルグランバッハ仙台, Gestion de l’hôtel
この度は、数あるホテルの中からホテルグランバッハ仙台にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。また、お褒めのお言葉を賜わり、重ねてお礼申し上げます。当ホテルは仙台駅東口から比較的近い距離にございます。宮城野通りに面しており、宮城野通りをまっすぐ進むと到着いたしますのでとても便利な位置にございます。これからもご満足いただけるホテル作りに取り組んで参ります。お客様にまたお会いできるのを楽しみにスタッフ一同心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
隣の部屋の音が少々気になった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par ホテルグランバッハ仙台, Gestion de l’hôtel
この度は、ホテルグランバッハ仙台にご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。ご滞在中、お隣のお部屋の音が気になったとの事で、ご迷惑おかけして申し訳ございません。次回ご宿泊して頂ける場合、少しでも気になったことがございましたら、フロントにご連絡いただき、出来る限りお客様に快適にお過ごしいただけるよう致します。ご指摘の件に関しましてはご迷惑をおかけいたしました。至らぬ点もあるかと存じますが、またのご利用心よりお待ちしております。
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for choosing Hotel Grand Bach Sendai from among the many hotels available.All of our staff members are very encouraged by this evaluation.In the future, each and every staff member will continue to work hard to provide warm service.We look forward to seeing you again soon.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Hotel Grand Bach Sendai, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at Hotel Grand Bach Sendai.All of our staff members are very encouraged by this evaluation.All of our staff will continue to strive to improve our services so that even more customers will be satisfied.We look forward to seeing you again soon.