Note fondée sur 985 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de VOIRON

Publié le 13 juin 2023 sur Expedia
A 5' à pied du marché de Seogwipo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2023 par 디아일랜드블루호텔, Gestion de l’hôtel
Hello, we are Jeju D Island Blue.First of all, thank you for visiting our hotel and leaving your valuable opinion.We are always doing our best to provide satisfaction and comfort to our customers.Thank you for your positive words and I will repay you with better service.Thank you again and we will always improve as Jeju The Island Blue. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Ihana hotelli.

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Olimme varanneet deluxe huoneen joka oli upea. Huone oli kuin pieni asunto. Tilaa oli paljon, keittiö löytyi myös. Suihku ja vessa olivat siistejä. Näkynä ikkunasta oli hieno. Olimme oikein iloisia tästä valinnasta! Myös pyykinpesu mahdollisuus oli plussaa. Hotelliin oli helpoo ajaa autolla ja muutenkin sijaitsi hyvällä paikalla. Suosittelen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Jeju the ialand Blue, Gestion de l’hôtel
Hello, this is Jeju the ialand Blue. I'm glad that you had a pleasant and satisfying trip.We will continue to think from the customer's perspective and strive to provide kind and considerate service.I hope you only took home happy memories and hope to see you again next time. Thank you:)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2024 par 디아일랜드블루, Gestion de l’hôtel
안녕하세요 고객님 제주 디아일랜드블루 입니다. 저희 숙소를 방문해 주셔서 감사합니다.언제 방문하시더라도 고객님께 편안하고 친절한 제주 디아일랜드블루가 되겠습니다. 감사합니다.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
The pictures shared for the property are deceiving, yes it is the same building but they show the hotel when it was brand new, it does not look like that currently. The building is old, no work has been done, the carpets are dirty and the bedding is terrible. The cleaning service did not include the bedding, which we found surprising.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Jeju the ialand Blue, Gestion de l’hôtel
Hello, this is Jeju the ialand Blue. First of all, we sincerely apologize for disappointing you.We always consider the cleanliness of the guest rooms, which is a space where all guests who visit our hotel can relieve the fatigue accumulated during the day, as the most important, and we are continuously improving any shortcomings.We will forward the review you left to the relevant department and make improvements as soon as possible so that we can repay you with good service.Lastly, thank you for visiting our hotel and leaving a review.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
The hotel sits in a good location where we can access a lot of shopping and dining options within walking distance. However, this is all I can say with regards to good things about it. The rooms were not clean and in disrepair. Our fridge was making an odd whirring noise all day, and the tv died our second day. The overhead shower was so rusted we didn't dare to try using it, and the toilet had brown stains on the floor.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels