Note fondée sur 908 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par 아트리움 종로, Gestion de l’hôtel
Good morning, This is Hotel Atrium. Thank you for your review and visiting us. We effort to provide better service to our customers constantly. Thank you very much. Hotel Atrium.Have a nice day
par un voyageur
Publié le 19 mars 2023 sur Expedia
Propre et calme gentil personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2023 par Hotel Atrium., Gestion de l’hôtel
Good morning, This is Hotel Atrium. Thank you for your review and visiting us. We effort to provide better service to our customers constantly. Thank you very much. Hotel Atrium.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
Un bon hôtel bien situé. Chambres petites mais bien découpées. Le personnel ne parlait pas très bien anglais mais le service est de qualité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2019 par Front dest staff Andy Kim, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir utilisé notre chambre d'hôtel. Je vais essayer pour un meilleur service.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
部屋は広くクローゼット等の収納が豊富。スリッパは使い捨てではなく少し年季が入っていた。フロントの方は韓国語or英語で対応してくださり、頼めばペダルも可能。端部屋だと南山タワーと北漢山が両方見える。1、2、5号線が最寄り駅なのであちこち移動するのに便利だった。
ドアが薄く廊下の音が丸聞こえなのが気になった。小学生の団体が同フロアで宿泊しており、夜9〜12時にかけてドアを何度も乱暴に開閉したり廊下で遊んでいるのが気になった。
それ以外は問題なく、周囲も静かな場所だったので安心して過ごせる。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
こんにちは鍾路アトリウムです。私たちのホテルを予約していただきありがとうございます。その日団体があって騒音が少しあったようです。次に来るときは静かな客室でご要望いただければ気にしてご準備させていただきます。また来て楽しい時間を過ごしてほしいです。ありがとうございます。良い一日です!
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
Hello, customer.Thank you for visiting our hotel.Thank you for your positive review.We hope you visit us again next time and have a pleasant trip.Thank you!
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
모기에 물려서 살충제 뿌리고 고생했습니다.
모기인지 벌레인지 병원까지 갔다왔습니다.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
안녕하세요 고객님 종로아트리움입니다.불편을 드려 죄송합니다.고객님이 말씀주신 피드백은 담당매니저에 바로 전달해서 객실청결에 더 신경쓰겠습니다.더나은 모습으로 뵐수 있었으면 좋겠습니다.감사합니다.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
We liked that it was close to the market!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
Hello, customer.Thank you for visiting our hotel.Thank you for your positive review.We hope you visit us again next time and have a pleasant trip.Thank you!
par un voyageur
Great breakfast and great location
Publié le 30 sept. 2024 sur HotelsWe got a great deal for this very centrally located hotel, and I think part of the reasons is that the room was not renovated. But all in all, we enjoyed the stay. The bed and the bedding was very comfortable and the breakfast is great and worthwhile paying for it. I will come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
Hello!Thank you for your positive review.We are constantly thinking about the facility issues.Thank you for visiting.Please come back again next time.Have a nice day.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
안녕하세요 고객님, 종로아트리움입니다.저희호텔을 방문해주셔서 감사합니다.긍정적인 후기 정말 감사드립니다.종로에오면 다음에도 또 방문해주세요 감사합니다.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
部屋に備えてあるティッシュペーパーがなくなったが、補充されていなかった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2024 par LEE, Gestion de l’hôtel
こんにちは当ホテルをご利用いただきありがとうございます。不便をお掛けし、申し訳ございません.これからはフロントに電話して要請してください! ありがとうございました!