Note fondée sur 576 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
We chose Hotel Marinabay in Gimpo because of its convenient location near an outlet mall that was within walking distance, and it also provided a shuttle bus to the airport, which was a huge plus. The room was clean, and the staff was friendly and helpful throughout our stay. However, the breakfast was a bit of a letdown—average at best, and we wished there had been more variety in the food options. Overall, the convenience and comfort made for a decent stay, but an improved breakfast would enhance the experience.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Since I arrived at Gimpo airport midnight, I had to take taxi for the hotel. However, almost all taxi drivers cannot English, and information on taxi territory is displayed in Korean language. Thus, it took longer time to reach the hotel. I have to say that grad transportation from the airport is very inconvenient. Furthermore, I felt that the front staff is not friendly.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Grand transportation from airport is not good: a less number of airport shuttle bus. Thus I had to take a taxi. The front staff was not friendly. However, facility is good.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
いつも利用してますがスタッフも親切でとても良かったです。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
limpio espacio y el precio muy conveniente
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels