Note fondée sur 956 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
74 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Warm greetings from Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Depending on your opinion, I will share your comments with related department. We'll do our best to improve our service quality reduce guests' inconvenience and provide better service. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely, Yun, Asst Front Office Manager ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Mook, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Warm greeting from ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. We are very delighted that you have chosen our hotel during visit to Seoul. And, thank you for your kind review. It is always a pleasure to receive kind feedback from guest. I will share your experience with our team to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again. Sincerely, Mook, Front Office Manager ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong
2 sur 5
par un voyageur

Rapport qualité-prix mauvais

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
sejour de 2 nuits pour conclure ce voyage. Le plus mauvais rapport qualité-prix du séjour. Chambre 1710. Que 2 ascenseurs dans cette tour donc parfois il faut attendre, attendre... Pour aller dans une chambre qui a un serieux besoin d'être renovée. Papier décollé, ménage douteux, douche vieillotte, WC minuscule, rideau qui ne ferme pas correctement, bruit denla circulation trés présent. Seul point positif, literie confortable et petit déjeuner correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Mook, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Merci de votre visite à l'ambassadeur ibis Styles Séoul Myeongdong. Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel et d'avoir laissé un commentaire lors de votre visite à Séoul. Tout d'abord, nous sommes sincèrement désolés de n'avoir pas pu vous satisfaire globalement concernant votre séjour. Nous examinerons votre avis dans son ensemble et l'utiliserons comme une opportunité de réflexion pour tous les employés. Merci encore d'avoir partagé votre avis. Lors de votre prochaine visite, nous vous offrirons un meilleur séjour qu'avant.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Expedia
Hôtel à proximité des rues commerçantes de Myeongdong, proche du métro donc très bien situé. Seul bémol, le rooftop n'est accessible que pour les clients du restaurant et du bar. Dommage de priver les autres clients de ce beau point de vue.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Mook, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Warm greetings from ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong! Thank you for staying at our hotel recently. And we appreciate your kind review, too. I will share your feedback with all departments to continuously improve quality of service and facilities. Once again, we very appreciate your review and look forward to serving you in near future. Best regards, Mook, Front Office Manager ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong
5 sur 5
par un voyageur

Au top

Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
Service impeccable et accueil formidable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2022 par Front Office Manager Chloe, Gestion de l’hôtel
Dear guest, warm greetings from ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. We are very delighted that you have chosen ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong during visit to Seoul. And thank you for your comments. It is always a pleasure to receive kind feedback from guest. I will share your experience with our team.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again. Sincerely, Chloe Lee Front Office Manager ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2022 sur Expedia
Odeur du wc (panne en plus pendant mon séjour), bruit de la route à côté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Front Offic Manager Louis, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Warm greetings from ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. Therefore, your feedback is very important to us. Depending on your opinion, I will inform Housekeeping department to take appropriate measures and address the issue. They will also do re-training to inspect all rooms more carefully to prevent future occurrence. Once again, we appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Best regards, Louis Jeong Front Office Manager Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong
4 sur 5
par un voyageur

No breakfast

Publié le 17 août 2021 sur Hotels
Good experience But no breakfast except on Sunday
4 sur 5
par un voyageur

OK for a short stay

Publié le 20 nov. 2019 sur Hotels
Hotel well located. Breakfast is great, rooms cleaned but very basic and small. I could barely close the WC door while inside. For 1 or 2 nights but no more
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2019 par So-Young, Lee(Ms.) Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Warm greetings from Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong! We appreciate your review regarding your stay at our hotel. It is always a pleasure to receive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Regarding of the room, as we are a business hotel, rooms are not big. We inserted facilities for guests' convenience by utilizing the space as much as possible, there are still insufficiencies in our hotel. So, I would like to recommend our superior double room which is bigger than standard one. It might be more comfortable. And for others, we will inform related department to figure out and improve it. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, So-Young. Lee(Ms.) Front Office Manager Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong.
3 sur 5
par un voyageur

Super hôtel mais ...

Publié le 10 sept. 2019 sur Hotels
Super hôtel, personnel très accueillant et très gentil, très bien situé dans Myeongdong mais deux bémols : Petit déjeuner trop cher par rapport à un hôtel de sa catégorie Et, IMPOSSIBLE DE CONTRÔLER soi même la climatisation, elle marche à fond
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2019 par So-Young, Lee(Ms.) Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Warm greetings from ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. We appreciate your comments regarding your stay at the ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong. It is always a pleasure to receive kind feedback from guest. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Regarding of your opinion, we will inform related department to figure out and improve it. Thank you again for sharing your experience. Sincerely, So-Young, Lee(Ms.) Front Office Manager Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong.
5 sur 5
par un voyageur

Bel hôtel à Séoul

Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
Hôtel super bien situé, en plein cœur de Myeongdong, personnel serviable, chambre au 18 étage très propre. Je recommande pour un séjour à Séoul Seul petit bémol, le petit déjeuner, l’hôtel devrait revoir ses tarifs, c’est trop cher
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par So-Young, Lee(Ms.) Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Monsieur, Nous vous remercions pour votre commentaire relatif à votre récente visite au sein de notre hôtel. Nous sommes navrés que vous ayez vécu une telle déception quant à votre petit-déjeuner. Croyez bien que nous attachons une importance toute particulière au bien-être et au contentement de nos clients, et que vos remarques sont prises très au sérieux. Très cordialement, So-Young, Lee(Mme), Front Desk Manager, Ibis Styles Ambassador Seoul Myeongdong