Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
L’hôtel est idéalement situé. En tant que touriste c’est absolument parfait. Par contre le petit déjeuner laisse réellement à désirer. Le personnel n’est pas très à l’écoute. Je pense qu’il joue sur leur emplacement parfait.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
L’hôtel est idéalement placé. En plein cœur de Meyongdong sans doute le meilleur quartier de Séoul. Un peu bruyant le soir mais pas dérangeant non plus à moins de dormir les fenêtres ouvertes. La chambre est grande et correcte. La salle de bain : aucun emplacement. Baignoire grande. Par contre le personnel de l’hôtel : horrible. Ils sont là mais faut rien leur demander car ils font rien. Le moindre service est payant. Aucun effort de langage. Ne parle pas anglais. La carte VISA est refusée : que du cash coréen. J’ai un fils de 5 ans c’était café au petit déjeuner ou rien ! Lamentable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Dear sir, We are very sorry to heard that you feel inconvenience at Savoy Hotel. We have several new staff after Covid19. We'll train them to provide better service continuously. However, we have accept every international credit card, but your credit card was not work when you check out. We are not sure why it was not work, just signed to call credit card company. In addition, you can choice the beverage coffee, juice and milk for breakfast. The cafe on 2nd floor is outsourcing. We 'll talk about why you had just coffee and request to train of customer service to their staff also. We have your reservation again on May. 28. 2024. We'll effort to provide to better service for you.Thank you and have a good trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par SAVOY, Gestion de l’hôtel
レビューを残してくださってありがとうございます。 より良いサービスでお応えします。 次の訪問を楽しみにしています。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
I liked that the location was convenient for shopping purposes. However, what I didn't like is that, as we walking out of the door at about 10:55 AM to go downstairs to check out, we received a call telling us that the keys had to be turned in by 11. We said that we might be a couple of minutes late, to which the reply was that we would be charged an extra day. Really? That's how sticky they are! I have been to few Asian hotels, and never have we been called prior to checking out. For that reason alone, I am NEVER stepping foot in the Savoy again. Besides, for the whole week, we never asked them to clean our room. Not impressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your staying. We are very sorry for the disappointment to you. Our staff's English expression seems to have been poor. We think that he(his) made a mistake in guiding the additional 10% per hour after 15 minutes from the check-out time(11:00am). We will try to provide better service to you next time. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for you visiting to Savoy hotel. We'll effort to provide more better service to you next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
いつも使わせて頂いております。立地が最高です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
サボイホテルをご利用いただきありがとうございます。 お客様にご迷惑をおかけして大変申し訳ございません。 これから施設点検をさらに徹底して、次の訪問時に不便がないように最善を尽くします。 ありがとうございます。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Near a convience store, near bakeries that open early, near airport limo bus stop (5 mins walk), near subway stations, restaurants and shopping areas near by.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit. We'll effort to provide more better service to your next visit. Thank you very much.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
シャワーの水圧が弱かった。 掃除は、行き届いていて、清潔だった。 4月に泊まった部屋は、エアコンの温度調節がてきたが、今回の部屋はできなかった。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
サボイホテルをご利用いただきありがとうございます。 お客様にご迷惑をおかけして大変申し訳ございません。 これから施設点検をさらに徹底して、次の訪問時に不便がないように最善を尽くします。 ありがとうございます。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
First time visiting Seoul and staying here at Savoy Hotel for 6 nights was the best decision ever! It’s very close to everything! Street food market, restaurants, buses and very walkable to a handful of tourists spots! I highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit to Savoy hotel.We'll effort to provide more better service to your next visit. Thank you very much.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Kim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your staying. We'll effort to provide more better service to you next time.