Note fondée sur 872 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
bonne adresse
Publié le 1 mai 2023 sur HotelsL’hôtel est très bien situé, à quelques pas du métro et au cœur du quartier Gangnam. Il est moderne, propre et confortable. Dommage que la "vue village" se résume à une toute petite fenêtre de côté. Nous avons été déçues de l'accueil reçu au bar du Rooftop : on nous a refusé à 2 reprises des verres pour boire notre bière sous prétexte qu'elle était en bouteille et que les verres étaient réservés pour le service ... Surprenant pour un hôtel de cette catégorie. Donc bière bue au goulot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2023 par LIM, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Customer First of all, we would like to express our sincere thanks for your warm comments about Shilla Stay. We are all really happy to hear that you had a memorably good time during your stay with us.The kind comments you left about your experience during your stay will be of great help to those who are planning to use Shilla Stay. As always, your compliments and words of encouragement inspire us to serve you better by making Shilla Stay a more attractive hotel you would like to revisit, as a business hotel bearing the values of Hotel Shilla.We deeply appreciate your valuable comments again and sincerely wish you and your family good health and peace.LIM, Shilla Stay
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
The hotel room was clean and cozy. The only thing was that the toilet in the bathroom was not cleaned well and the inside of the toilet was dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Claire Kim General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear. Valued Customer,Warm greetings from Shilla Stay Samsung.We really appreciate you took your precious time to tell us about your experiences at Shilla Stay Samsung.We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again sharing your comments and we look forward to the opportunity of welcoming you back to Shilla Stay Samsung in the near future.Claire KimGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
バストイレのドアの動きが悪くて、締まらなかった。
あと、チェックインの時に、空港行きのバスの場所と時間を教えてもらいましたが、そのバスは運行されていませんでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Claire Kim General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear. Valued Customer,Warm greetings from Shilla Stay Samsung.We really appreciate you took your precious time to tell us about your experiences at Shilla Stay Samsung.We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again sharing your comments and we look forward to the opportunity of welcoming you back to Shilla Stay Samsung in the near future.Claire KimGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels