Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par Sokdana , Gestion de l’hôtel
Dear Georges, Thank you very much for your great reviews and comments. Hope you enjoy your trip in Cambodia. Best regards, Sokdana Owner
4 sur 5
par un voyageur

Sejour tres agreable

Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
Service impeccable toutes nos demandes ont été exaucées avec le sourire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par Sokdana , Gestion de l’hôtel
Thank you for your great reviews.
4 sur 5
par un voyageur

hotel simple et propre

Publié le 10 mars 2018 sur Hotels
un hotel simple, correct et propre. pas de surprise ni bonne ni mauvaise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2018 par Sokdana , Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Many thank for your review and comments. I will try my best to improve my services. Hope you enjoy your trip in Cambodia. Thanks and best regards, Sokdana Owner
4 sur 5
par un voyageur

Simplicité et gentillesse

Publié le 1 févr. 2018 sur Hotels
Sejour agreable ,toutes nos demandes ont été exaucées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2018 par Sokdana , Gestion de l’hôtel
Dear valuable guest, thanks you for your support. Have a nice trip. Best regards, Sokdana (Owner)
3 sur 5
par Jean paul

Publié le 19 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2017
Dear Valuable Guest, Many thank for your review and comments. I'll try my best to improve my service. Best regards, Sokdana Owner
5 sur 5
par DOMINIQUE

Très bien

Publié le 16 nov. 2017 sur Hotels
Très bon accueil. Grande chambre propre et confortable, très bonne literie. Bon service annexe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2017
Dear Dominique, Many thank for your support and review. All the best to you and your family. Have a nice trip. Best regards, Sokdana Owner
5 sur 5
par pascal

bon hotel de province

Publié le 11 août 2017 sur Hotels
peu d’hôtel à Sisophon et donc le choix reste limité. aucun par exemple avec une piscine pour se rafraichir un peu. malgré tout cet hôtel est très correct pour un tarif très raisonnable. un seul bémol: pas à notre connaissance de petit déjeuner qu'il faut prendre en ville dans un des nombreux restaurants. la ville est intéressante à découvrir !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2017
Dear Valuable Guest, Many thanks for your support my hotel. Also sorry for any inconvenience, I'll try my best to improve my service. Thanks you for your review and comments. Best regards, Sokdana Owner
4 sur 5
par juliette

Publié le 11 févr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2017
Dear Valuable Guest, Many thanks for your support my hotel. Also sorry for any inconvenience, I'll try my best to improve my service. Thanks you for your review and comments. Best regards, Sokdana Owner
3 sur 5
par un voyageur de Seattle

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
I really thought that the staff was super friendly and I felt safe. The WiFi was great but I have to be honest. The hotel did not look like the pictures and maybe it’s because I’m a foreigner but I’ll never get used to a bathroom that doubles as a shower where EVERYTHING gets wet when you take a shower, and I mean everything, so you’re walking in water for the rest of the day whenever you need to use the toilet or wash your hands. No hot water and no toilet paper.
4 sur 5
par un voyageur

The customer service needs to be more considerate!

Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
It is a nice hotel. Staff are a bit business- like and not very caring! My friend who shared the room with me ( nearly 70 years old) was asked to wait in the outdoor foyer area (40 degree day) until I arrived- because the booking was in my name! She waited outside more than 1hour!! This matter could have been resolved very easily by doing an ID CHECK on me! The staff needed to show more human kindness- which they failed to do! It was transactional service!