Note fondée sur 266 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
All perfect exept cleaning and food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par İrina Yılmaz, Gestion de l’hôtel
Dear Eliott,It has been a pleasure to have you with us in IC Hotels Santai Family Resort. We would like to thank you for taking the time to wriht your feedback about our hotel. However, in order to improve the quality of the service provided, we want to inform you that all your comments have been passed on to the responsible departments and senior management. Thank you for your review and for choosing our hotel. Best Regards, IC Hotels CRM Department
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Très très bien! Nous avons séjourné 6 nuits dans une chambre/maison piscine.
On y mange super bien. Accès directement par le club house depuis notre piscine.
Le kids club est super, le personnel très accueillant. Hôtel grand mais sans être immense, on peut circuler facilement tout y est logique est relié. Les transats sont assez accessibles. Service all inclusive au top! Glaces, cocktails tout est bien!
Pleins de chats habitent l’hôtel, j’adore!
Une chose a dire au niveau de la propreté des chambres (terrasses et pelouse pas nettoyées) la plage de même. Beaucoup de mégots de cigarettes pas terre. Des morceaux de verres d’une bière à côté dune poubelle vers les villas, un jour sans que ce soient ramassé, dangereux..
On ne voulait plus en partir.
Là nous venons d’arriver au IC Green Palace, l’accueil est bien mais l’hôtel a l’air plus blindé, la Clim de notre chambre est à 15* et on a encore chaud!…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2024 par İrina Yılmaz, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,First all thank you for choosing IC Hotels and for taking the time to wright a comment about our hotel. We respect every single comment. Those comments are very worthy keys for us on the way of quality and successful service for our guests. In this direction as a management, we believe that your valuable complaints, criticisms and suggestions will make a positive contribution in our work.Once again thank you for choosing our hotel, very sorry that we could not surprise you rest, but we invite you to visit IC Hotels again.Best Regards,IC Hotels,CRM Departmnet
par un voyageur
Super séjour en famille
Publié le 31 juill. 2023 sur HotelsSuper séjour en famille avec 2 enfants.
L’hôtel est vraiment très bien pour les enfants.
Les activités et animateurs au club sont supers.
On a adoré la chambre villa avec accès direct à la piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par İrina Yılmaz, Gestion de l’hôtel
Dear Sila Tosun,Thank you for choosing our IC Hotels for your holiday. We are glad that you enjoyed your stay. Your nice comments about our hotel have been a source of motivation for us. We look forward to welcoming you back to our IC Hotels on your next vacation.Best Regards,IC HotelsCRM Department
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
Les repas, les animations pour enfants. L’emplacement de notre chambre. L’hôtel est propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par ICGR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for staying with us.
It will be our pleasure to serve you again.
Best Regards,
Elif SUNAY
CRM
par un voyageur
Publié le 14 août 2019 sur Expedia
Un personnel aux petits soins, s'intéressant à vous, connait rapidement vos noms et préférences.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2019 par ICGR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your kind review.
It will be our pleasure to serve you again.
Best Regards,
Elif SUNAY
CRM Manager
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2018 sur Expedia
Hotel ideal pour sejour en famille.
Le personnel est disponible et tres agreable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2018 par ICGP, Gestion de l’hôtel
Chère Aicha,
Votre excellent commentaire sur la propreté de notre hôtel sera partagée avec toute l'équipe, c'est une source de motivation pour tous.
Nous espérons pouvoir vous accueillir très prochainement au sein de notre IC Hotels Santai Family Resort.
Cordialement,
Maria BOĞA
CRM Supervisor
par un voyageur
Publié le 13 mai 2018 sur Expedia
Point positifs : grande piscine (intérieure et extérieure),plage privée, hammam, sauna, Salle de fitness, une salle de restaurant grande permettant de trouver de la place facilement. un bar avec des écrans, Kids Club avec des jeux et des animations pour les enfants. et mention spéciale pour la qualité des spectacles dans l'hôtels. certains n'ont pas été terribles mais dans l'ensemble c'est plutôt de qualité.
Points Négatifs :
A mon arrivée on nous a donné une chambre face à l'ascenseur alors que nous sommes arrivés à 4H du matin avec un bébé de 1 an et demi. Comme prévu nous avons été réveillé dès 7H par les clients qui attendaient l'ascenseur pour descendre au petit-déjeuner. Le Wifi se déconnecte tous les jours, seulement 3 appareils possible par personne. Pour chauffer un biberon, c'est le parcours du combattant, il n'y qu'un seul four micro onde dans tout l'hôtel se situant au restaurant au -1 très loin des chambres. Pensez à prendre votre chauffe-biberon. Seulement 3 ascenseurs très petits donc dans notre cas avec une poussette, on devait attendre entre 3-4 fois le passage de l'ascenseur aux heures de pointes (matin, midi et soir) avant de pouvoir le prendre. Les piscines ne sont pas chauffées et du coup pour mon bébé, l'eau était trop froide, il n'a pas mis un orteil dans la piscine enfants. C'est très dommage qu'ils n'aient pas pris la peine de chauffer au moins la piscine enfants qui a des toboggans et des jeux. c'est vraiment une déception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2018 par Misafir ilişkileri, Gestion de l’hôtel
Dear Selimadil,
Thank you for your review. We are very sorry that your expectations did not met with the service Quality. Your review will be shared with the hotel management to check. We look forward to serve you again.
Best Regards,
par un voyageur
bien pour les familles
Publié le 9 août 2016 sur Hotelsbien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your vacation at IC HOTELS Santai. With regret we were reading that the hotel did not fully meet your preferences.
We sincerely hope that the vacation in our hotel left you some pleasant moments to remember and would always be glad to see you again in any of our hotels.
Best regards,
İC HOTELS Santai
Guest Relations Department
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
I am deeply disappointed with our recent stay at this so-called 5-star hotel. It’s a shame that a hotel of this caliber resorts to misleading and scamming its guests. I booked a swim-up villa specifically because my 71-year-old father, who has recently undergone surgery and struggles with mobility, needed easy access to the pool. Instead, we were given a room on the first floor of a two-floor apartment block—far from what was advertised as a "villa."
The hotel should make it clear to potential guests that these so-called "villas" are actually apartment blocks and that ground-floor accommodation is not guaranteed. When I raised this issue with the reception, they told me there was no guarantee of getting a ground-floor room and that all the villas were fully booked. They advised me to check availability every day, but each day, I was met with the same unhelpful response, all while I noticed other guests checking out of ground-floor rooms. The hotel simply chose not to cooperate. As a result, my father was only able to go down to the pool twice during our entire week-long stay. Our holiday was ruined.
To make matters worse, the hotel is full of aggressive traders who constantly harass you to buy their overpriced goods and services especailly the sellers at the fur shop, spa center and the water sports.
Instead of a relaxing vacation, we were subjected to constant harassment, with everyone trying to take advantage by selling overpriced services we didn’t need. Awful experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par IC Hotels CRM Departmanı, Gestion de l’hôtel
Dear Aigerim Borombaeva,We're truly sorry to hear that your stay fell short of your expectations. We would love to know if you brought these issues to the attention of our staff during your stay. We wish we had known about your concerns during your stay so we could have addressed them immediately and made your stay more enjoyable.Regarding the swim-up villa, We're sorry we couldn't provide you with the exact room you asked for. Please know that we allocate ground floor rooms based on availability.We want you to know that we expect all our vendors to treat our guests with respect. We find the behavior you described unacceptable and assure you that we will take the necessary steps to prevent such incidents from happening again.Your comments have been shared with the hotel management for checking and improvement.We hope that you will give us another chance to show you the hospitality and professionalism that we are known for. We are confident that you will have a positive experience if you choose to stay with us in the future.Please, do not hesitate to contact us for your future questions and requests.Kind Regards,IC HotelsCRM Department
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Excellent facilities, friendly staff, clean, lots of food options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par IC Hotels CRM Departmanı, Gestion de l’hôtel
Dear Syed Qasim,We are glad that you stayed satisfied in our hotel and would like to thank you very much for your kind review on ExpediaIt will be always a real pleasure for us to welcome and serve you at IC Hotels Green PalacePlease, do not hesitate to contact us for your future questions and requests.Best Regards,IC HotelsCRM Department