Note fondée sur 114 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Tres bien
Publié le 8 août 2021 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par Titanic Deluxe Golf Belek , Gestion de l’hôtel
Dear Guest Samira,
Thanks a lot for choosing our hotel and giving us such a high point for our service.
We hope we will have a chance to welcome you again in our hotel.
Best regards,
CRM MANAGEMENT
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2019 par Titanic Deluxe Golf Belek, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for choosing Titanic Deluxe Golf Belek for your holiday. We are very sad to get a low point on Expedia with out any explanations. It would have been better for us to know what exactly you very unsatisfied with.
Best regards,
CRM MANAGMENT
par anne de NANTES
évasion et détente à Belek
Publié le 19 mai 2015 sur HotelsNous avons passé un excellent séjour! L'hotel est maginifique, il est idéal pour un séjour en couple ou pour des vacances en famille. Le cadre est trés beau et très reposant avec ses piscines exterieures,sa plage privée et son golf. Le personnel est trés gentil et attentif à vos besoins pour rendre votre séjour le plus agréable possible. Le spa propose un large choix de soins et de massages de trés bonne qualité.Les restaurants à thèmes sont très bons et vous permettent de vous retrouvez au calme pour dîner au bord de la rivière qui borde l'hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2018 par Titanic Deluxe Golf Belek, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,
Firstly we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday and sharing such a nice words about your staying with us.
Thank you for special mention about staff, private beach, food and general facilities. Such a nice reviews increase our motivation and give more power for better sevice.
We hope to see you through our guests again and ready to make all what is in our hands for your enjoyable staying.
Best regards,
CRM MANAGEMENT
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Amazing experience thank you very much
par un voyageur
Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
広大な敷地に豊富な設備で全てを使い切れなかった。
今までに見た中で最大のプールは最高だった。部屋から直接プールに入れて楽しめた。
par un voyageur de Ruhstorf
Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Bestellservice via QR Code am Pool / Strand ist eine tolle Sache.
par un voyageur
Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Pros: almost everything. Great food selection, beautiful beach (with awesome shuttle/boat services), plenty of kids facilities, awesome water park with many many slides, amazing scenery, beautiful rooms, great and nice staff, the steam and ice rooms were just amazing, etc.
Cons: the game room (whatever they called it) had a decent selection of games especially for kids but when the demand was low (I.e. Morning, they'd randomly shut off games and would say they're broken only to be turned back on in a couple of hours), the game room was also in big need for some repairs and looked outright disgusting and prison-y around the kids music cars (not sure what they're called), the hairdryer was the hardest hairdryer to use amongst all (I mean all) hotels/resorts that I've been at and was stuck in a drawer (wth). Also be aware to not being taken advantage of the taxi service that the hotel calls (although not directly hotel's fault, I'd expect more supervision by the hotel), when called they sent us 2 taxis and when advised that we needed one were treated disrespectfully by the taxi drivers.