Note fondée sur 24 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
bene
Publié le 13 janv. 2020 sur Hotelsbuona posizzione ottima un po trascurato ma tutto sommato bene
par un voyageur
Publié le 14 mai 2019 sur Expedia
Great location, beautiful pools, right on the beach.
par un voyageur
Aufenthalt im Djembe Beach Hotel
Publié le 27 avr. 2019 sur Hotelstolle Anlage und sauberer Strandabschnitt, sehr zuvorkommend Bedienung
par un voyageur
Over used and noizy
Publié le 2 janv. 2019 sur HotelsThere were asking 8 euro per night for use of air conditioning. Room was big but furniture very old and over used. The street full of bars with a lot of noice.
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2018 sur Hotels
breakfast not good enough
par un voyageur
Mejoras
Publié le 19 août 2018 sur Expedia
Pour : La situación, en la misma playa
Contre : Todo el hotel necesita mantenimiento
Emplacement : Hay todo tipo de actividades en los alrededores.
Necesita reparaciones y mejoras, da la sensación de no tener ningún tipo de mantenimiento, es una pena porque la localización es fantástica.
par un voyageur
Für 2 Nächte ok
Publié le 16 août 2018 sur HotelsDjembe Beach nimmt nur Bargeld und keine Kreditkarten. Am Automaten bekommt man nicht genug ,so dass man in die Bank muss.
par un voyageur
Publié le 15 juin 2018 sur Expedia
Other room door luck had a problem so that whole night it made sound 'pip pip' .But stuff didn't know until we report.
Water problem, there was no water for 4 pm until 10 am next day in the morning. We could not taking a shower. They didn't give us water bottle until we ask next day morning to wash and brush teeth.
We booked half board but restaurant had only two menu to cook.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juin 2018 par Lamin...(is actually my name), Gestion de l’hôtel
Good morning partners,
Thank you very much for this guest review.
For starters, kindly forward us the precise details of this bookings.