Note fondée sur 88 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Libreville
Publié le 22 déc. 2019 sur Expedia
Environnement extérieur. Piscine et plafe a proximité.
par un voyageur
cadre magnifique
Publié le 25 mai 2018 sur Expediaaccueil chaleureux, cadre extraordinaire, repas excellent à un prix abordable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2018 par AWA JATTA, Gestion de l’hôtel
tres cher client
Merci de rester avec nous.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour avec nous et nous nous réjouissons de votre prochain séjour avec nous
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Bakary Cham, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you so much for your reviews
par un voyageur
No value for money
Publié le 22 févr. 2024 sur HotelsClean Environment and nice sea view.
Helpful and happy face workers.
Breakfast was terrible.
TV stations are poor.
Water closet in bad condition
Floor flow is frequently interrupted.
You wait for pressing iron
Overall, there is no value for money
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par From Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to write a view of our property. We are pleased to inform you we will work on all the issue you have mentioned above. We hope to welcome you back soon, please feel free to contact us anytime.
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Bakary Cham, Gestion de l’hôtel
Dear Lena,Thank you for your comment and looking forward to welcoming you back to Kairaba Beach Hotel.
par un voyageur
The 5*-quality is still noticable, but ...
Publié le 18 nov. 2023 sur HotelsOfficially the Kairaba is still rated as a 5* hotel, the only one as far as we know in Gambia. And this is still visible with respect to the quality of the room furniture and the installation and the way the staff deals with wishes (addressed at the reception) or problems (e.g. a problem with water leakage in the toilet got immediately fixed by an experienced craftsmen after we told the room service about it and she had called her colleague). However, the hotel has been closed for 3 years due to Corona and the owner now plans to sell it. That's why they did not do a lot of promotion and had very few guests (<20? certainly not more than 50). And this had influence on the services, which were adapted (small breakfast buffet, reduces choice). Only the prices for drinks at the pool bar stayed at the original 5*-level
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2023 par Bakary Cham, Gestion de l’hôtel
Dear Wolfgang,Thank you for your comment, Kindly note that the hotel has been close only for 4 Month during COVIC as part of the goverment regulation policy, Looking forward to welcoming you back to Kairaba Beach Hotel
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Bakary Cham, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to write a view of our property. We are pleased to inform you of the plans we have of renovations. We hope to welcome you back soon, please feel free to contact us anytime.
par un voyageur de Riyadh
Publié le 6 déc. 2022 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2023 par Bakary, Gestion de l’hôtel
Thank you for your reviews
par un voyageur
Publié le 18 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2023 par Bakary, Gestion de l’hôtel
Hi Husey,Thank you for your reviews
par un voyageur de United Kingdom
Publié le 14 févr. 2020 sur Expedia
Non cooperative staff. Toilet gutters were blocked. TV not working, no towels, toilets not cleaned. Do not recommend the place. Check in took one hour. No apology given either